مناطق آزاد-گردشگری

انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد چابهار

در احکام جداگانه‌ای از سوی عبدالرحیم کردی-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار سه انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد چابهار صورت پذیرفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، بنابر احکام صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، عباس نوربخش به عنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی، طاهره شهرکی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و محمداکبر چاکرزهی به‌ عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شدند.

گفتنی است؛ در بخشی از احکام صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار آمده که: انتظار است با توکل به خداوند متعال، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری، با بهره‌مندی حداکثری از تمامی پتانسیل‌های درون و برون‌سازمانی، ظرفیت‌های کمی و کیفی موجود منابع انسانی، مشارکت سازنده با کلیه معاونین و مدیران سازمان در راستای انجام مأموریت‌های تخصصی معاونت مذکور باهدف ایجاد سازمانی پویا، برنامه محور، یادگیرنده و پاسخگو با بهره‌گیری از تجربه، توان و مشارکت فکری و اجرایی کلیه نیروهای بهره‌ور در انجام مأموریت‌های این معاونت تلاش نمایید.

توفیق روزافزون شما را در راستای انجام وظایف محوله و تحقق اهداف کلان سازمان بر مبنای نقشه راه و بر اساس ضوابط و قوانین مربوطه از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=51712
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن