بانک-بیمه-بورس

امضا ۳ تفاهمنامه همکاری بین ارتباط فردا و گروه مالی کاریزما

 

در مراسمی که در محل بانک آینده برگزار شد، شرکت ارتباط فردا و گروه مالی کاریزما سه قرارداد همکاری با موضوعات مختلف ارائه انواع خدمات نوآورانه در حوزه مدیریت ثروت به امضا رساندند.

به گزارش تفاهم آنلاین ، در این مراسم که بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده نیز درآن حضور داشت قراردادهای همکاری توسط مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل ارتباط فردا، ، علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما تبادل شد.

همچنین، در این مراسم دو طرف بر توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه و بهره‌برداری از کارت هدیه سرمایه‌گذاری، و تبادل دانش و تجربه در زمینه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری تأکید کرده‌اند.

کارت هدیه سرمایه‌گذاری که محصول بدیع از نوع خود در بازار سرمایه می‌باشد، برای نخستین بار توسط گروه مالی کاریزما رونمایی و مقرر شد  فاز تجاری آن با همکاری شرکت ارتباط فردا  توسعه پیدا نماید.
این محصول به دارندگان خود امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب، در صندوق‌های مختلف گروه مالی کاریزما سرمایه‌گذاری کنند. این کارت به عنوان یک هدیه نوآورانه، به سازمان‌ها و افراد امکان می‌دهد تا به عزیزان خود هدیه‌ای ارزشمند و ماندگار در قالب سرمایه‌گذاری در سبدهای مختلف ارائه دهند.

در ادامه، دو طرف در خصوص طرح‌های آتی و شرایط همکاری دو مجموعه در اجرای طرح‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های مشترک نیز با یکدیگر به توافق رسیدند.

امضای این قراردادها، گامی مهم در جهت توسعه همکاری‌های میان دو شرکت پیشرو در حوزه‌های فناوری‌های مالی و سرمایه‌گذاری است و انتظار می‌رود زمینه را برای ارائه توسعه نوآوری‌ها و خدمات جدید به مشتریان فراهم سازد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=103254
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن