بانک-بیمه-بورس

امضای تفاهم‌نامه بانک سینا با هلدینگ پایا ترابر سینا

 

به منظور افزایش سطح همکاری‌ها و ایجاد هم‌افزایی بیشتر از طریق توسعه تعاملات ارزی و ریالی، تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و هلدینگ پایا ترابر سینا، امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، غلامرضافتحعلی مدیرعامل بانک سینا در مراسم امضای تفاهم‌نامه این بانک و هلدینگ پایاترابر سینا، گفت: امضای این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد هم‌افزایی بیشتر بین این  بانک با شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان صورت گرفته است.

وی افزود: تأمین مالی شرکت‌های کشتیرانی بنیاد از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی و استفاده از قابلیت‌های صرافی بانک و شرکت‌های راهبری بانک سینا در این زمینه، منجر به تسریع در انجام فعالیت‌ شرکت‌های ترابری بنیاد خواهد شد.

فتحعلی اظهار داشت: تمرکز ما بر خدمت‌رسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل است و بانک سینا این آمادگی را دارد تا تمام خدمات متعارف و زنجیره تأمین مالی به ویژه ارائه تسهیلات ارزی را در اختیار هلدینگ پایاترابر سینا قرار دهد.

رضا ایلاتی، مدیرعامل هلدینگ پایاترابر سینا نیز ضمن ابراز خرسندی از توسعه تعاملات با بانک سینا، گفت: تکمیل و نوسازی شبکه حمل‌ونقل و کشتیرانی کشور، بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با حضور و حمایت بانک سینا، طی برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند شاهد بهبود کیفیت تأمین مالی و تحقق اهداف ترسیم‌شده، باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99267
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن