گیلان

تجمع ورزشی مهم‌تر از راه‌پیمایی ۲۲ بهمن !؟!؟!؟!؟!؟!

نقی هدایتیتفاهم آنلاین- به این خبر توجه فرمایید:
افزایش ۸۰ درصدی مبتلایان کرونایی گیلان با دورهمی و مسافرت

معاون علوم پزشکی گیلان:
امروز در همه دنیا ثابت شده که ماسک زدن صرفا از کرونا پیشگیری نمی کند و باید از اجتماعات دوری کرد. (خزرآنلاین)

در حالی که راه‌پیمایی سالانه ملی، حساس و پراهمیت بیست و دوم بهمن امسال، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا غیرحضوری و به صورت رژه خودرویی و ماشینی برگزار شد، اداره کل ورزش و جوانان، با اخذ مجوز از فرمانداری رشت، مبادرت به برگزاری اجتماع ورزشی‌ها با حضور آیت‌الله فلاحتی نموده است. با توجه به اهمیت این موضوع، لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم:

۱- رییس ستاد کرونای استان، شخص استاندار گیلان و معاون سیاسی – امنیتی استانداری، جانشین وی است و با توجه به این که گزارش روزانه بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی را دریافت می کنند، چگونه اجازه داده‌اند چنین مجوزی صادر شود؟

۲- چه کسی تشخیص داده است که مصوبات ستاد ملی کرونا در گیلان، نقض شود؟ آیا برگزاری یک تجمع نمایشی برای تحکیم حضور یک مدیر رانتی و ضعیف، اهمیتی به مراتب بیشتر از راه پیمایی بیست و دوم بهمن دارد که برای ملت ما جنبه حیثیتی و هویتی پیدا کرده است؟

۳- استاندار گیلان ثابت کرده است که تماشاگر خوبی است و نسبت به مشکلات عدیده‌ای که در استان وجود دارد و به ایشان منتقل می‌شود موضع گیری علنی نمی‌کند شاید تحت فشار قرار نگیرند!. آیا در این مورد خاص دستوری خواهند داد؟

۴- انتظار است فرمانداری رشت که صادر کننده چنین مجوزی بوده، به افکار عمومی توصیح دهد با کدام مستند قانونی، چنین مجوزی صادر کرده است؟ آقای فرماندار باید بداند که سلامتی مردم، مساله تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود نیست که بازیچه فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان شود.

✍یادداشتی به قلم نقی هدایتی

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63163
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن