بانک-بیمه-بورس

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: امروز به شدت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه روند صعودی در پیش گرفت در حالی که اونس جهانی به دلیل تعطیلی بازار تغییری نداشت، اما نرخ ارز افزایش داشت.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت‌ها بر اساس ۲ شاخص نرخ ارز و قیمت جهانی تعیین می‌شوند، بیان کرد: امروز دلار  افزایش قیمت داشت، در حالی که داد و ستد‌ها به حداقل خود رسیده است.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۴۳ دلار بود. سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۴ میلیون تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۰۲ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر اینکه نمی‌توان پیشنهاد فروش یا خرید را به مردم داد، گفت: چند روزی می‌شود که شاهد روند افزایشی قیمت سکه و طلا هستیم، اما مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

او بیان کرد: بازار طلا اگر داد و ستد داشته باشد کاهش قیمت خواهد داشت.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29330
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن