مناطق آزاد-گردشگری

افزايش تبليغات محيطي در جزيره قشم با هدف راهنمايي و تسهيل سفر گردشگران

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزايش تبليغات محيطي در سطح جزيره باهدف راهنمايي و تسهيل سفر گردشگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، حسين مرادي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اينكه امسال ورود گردشگران به جزيره نسبت به سال قبل افزايش داشته است، تبليغات محيطي را به‌منظور افزايش اطلاع‌رسانی و رفاه حال گردشگران افزايش داده‌ایم.

وي ادامه داد: از آغاز ستاد اجرايي خدمات سفر تا ششم فروردین‌ماه، ۶ هزار متر بنر اطلاع‌رسانی جاذبه‌های قشم، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، تبريك سال نو و ماه مبارك رمضان چاپ و در سطح شهر نصب شده كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل نزديك به ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم يادآور شد: همچنين چاپ بروشورهاي اطلاع‌رسانی به‌منظور آگاهي گردشگران از جاذبه‌های جزيره، اماكن اقامتي، تفريحي و خدماتي نيز در دستور كار اين كميته قرار داشته و تاكنون نزديك به ۱۰۰ هزار بروشور چاپ و در مبادي ورودي جزيره توزيع شده است.

مرادي با اشاره به چاپ استيكرهاي راهنماي قشم گردي، اظهار كرد: تمام اطلاعات مربوط به جزيره قشم اعم از نقشه، مشخصات جاذبه‌های طبيعي، فرهنگي و تاريخي، شماره تماس و نشاني اماكن اقامتي، تجاري و تفريحي روي پرتال اطلاع‌رسانی ستاد سفر قشم قرار گرفته و گردشگران با اسكن باركد مندرج روي استيكرهاي راهنماي قشم گردي می‌توانند به‌صورت آنلاين به اين اطلاعات دست يابند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ادامه داد: به‌منظور رفاه حال گردشگران نزديك به ۱۵۰ هزار استيكر نيز چاپ شده و در مبادي ورودي در اختيار گردشگران قرار گرفته است.وي همچنين از راه‌اندازی مركز تماس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم خبر داد و اضافه كرد: مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن ۰۷۶-۳۵۲۵۲۰۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به گردشگران، مسافرامرکز تماس قشمن نوروزی و قشموندان است.

مرادي در پايان خاطرنشان كرد: علاوه بر اقداماتي كه در بالا ذكر شد، توليد محتواي گسترده‌ای در قالب خبر، گزارش، كليپ، اينفوگرافي، موشن گرافي و فيلم انجام شده و در رسانه‌های رسمي و فضاي مجازي منتشر و موجب آشنايي بيشتر هم‌وطنان با جزيره جهاني قشم شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92516
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن