گزارش

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس: از مجموعه هایی نظیر کروز باید حمایت شود

نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموعه هایی نظیر شرکت صنایع تولیدی کروز که توانسته بیش از 3 هزار قطعه را داخلی سازی و اشتغالزایی برای بیش از 12 هزار نفر را فراهم آورد باید حمایت شود.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین عباس جهانگیرزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه قطعات این شرکت از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است، افزود: در چنین شرایطی ضمن رقابت با کشورهای حوزه خلیج فارس می توانیم قطعات ساخت داخل را نیز صادر کنیم.
وی با بیان اینکه قطعه سازان به حمایت عملی متولیان از جمله نمایندگان ملت نیاز دارند، بیان داشت: تنها با حرف زدن کشور به خودکفایی نخواهد رسید؛ از این رو برای حمایت از قطعه سازان و رفع موانع و مشکلاتشان باید اقداماتی جدی صورت گیرد.
نماینده پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارداشت: قطعا از مجموعه هایی نظیر شرکت صنایع تولیدی کروز که توانسته بیش از 3 هزار قطعه را داخلی سازی و اشتغالزایی برای بیش از 12 هزار نفر را فراهم آورد حمایت خواهیم کرد.
جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم سایر نمایندگان مجلس نیز از این مجموعه ها بازدید کنند و تولید کنندگان بدانند از طرف قوه مجریه، مقننه و قضایی حمایت خواهند شد.
گفتنی است؛ شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید قطعات خودرو در کشور، اقدام به برگزاری نمایشگاه خودکفایی کرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه بازدید قطعه سازان داخلی از دستاوردهای این شرکت بود و با قطعه سازانی که آماده همکاری داشتند، عقد قرارداد انجام شد.
بر اساس این گزارش؛ شرکت کروز در ۲۶۰ هزار متر سالن تولید و ۱۳ هزار نفر پرسنل برای توسعه هرچه بیشتر با شرکت‌های تولید کننده قطعات همکاری می‌کند. در واقع این گروه تولیدی برای اینکه چرخه تولید داخلی در بالاترین سطح انجام گیرد، از توان دیگر شرکت‌ها با استانداردهای خاص خود بهره می‌گیرد تا سرعت داخلی سازی و تولید در مجموعه افزایش یابد. تعداد قطعاتی که شرکت صنایع تولیدی کروز تاکنون داخلی سازی کرده است بیش از ۳۹۰۰ قطعه در ۱۸ گروه محصول است؛ همچنین تعداد تامین کنندگان داخلی طرف قرار داد با این شرکت تولید، ۳۰۰ شرکت و کارگاه تولیدی است. بیش از ۵۰۰ میلیون عدد قطعه طی یک سال اخیر خریداری شده است که باعث شده از خروج ۶ میلیون یورو جلوگیری شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87692
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن