اقتصادی

بومی‌سازی نیازهای فناورانه از راهبردهای ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل گفت: حمایت از تولیدات داخلی و شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات یکی از راهبردهای اصلی ایرانسل در افق پیش‌رو می باشد و ما بر گسترش و تقویت این روند، تأکید داریم.

به گزارش تفاهم آنلاین، بیژن عباسی‌آرند که در مراسم آنلاین «چهاردهمین گردهمایی مدیران ایرانسل»، در مورد چالش‌ها و دستاوردهای گذشته و همچنین برنامه‌های آینده اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در پیگیری استراتژی‌ها و اهداف جدید با تکیه بر توان بومی، بر اساس تجربه بین‌المللی سخن می‌گفت، با اشاره به این که از اواخر سال ۲۰۱۹، همه‌گیری بیماری کووید 19 چالش‌های بی‌سابقه‌‎ای را به همراه آورده که چهره و ماهیت همه مشاغل در سراسر جهان را متحول کرده است، تأکید کرد: ام‌تی‌ان‌ ایرانسل به عنوان یک اپراتور دیجیتال، به عملکرد خود در زمینه نوآوری و انعطاف‌پذیری افتخار می‌کند، اما همچنان بحث در مورد موانع موجودِ ناشی از این عارضه مداوم، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی، تهدیدات جدی صنایع مخابراتی جهان در دوران کووید 19 را شامل اطمینان از حُسن نگهداری و در دسترس بودن زیرساخت‌ها، طراحی مجدد هدف‌گذاری مدیریت منابع انسانی، بهبود کارایی سرمایه‌گذاری و بازدهی شبکه، بهره‌برداری از تغییر ساختار بازار و انطباق با چشم‌انداز در حال تغییر حقوقی دانست و تصریح کرد: همان‌طور که بارها نشان داده شده، ام‌تی‌ان‌ایرانسل کوشش بسیار خوبی در مقابله با چنین چالش‌هایی نشان داده است.

مدیرعامل ایرانسل، هشت ماه یکه‌تازی در راه‌اندازی شبکه 5G برای اولین بار در ایران، در شهرهای تهران، شیراز، کیش و مشهد و ثبت بالاترین رکورد سرعت در شبکه کاربردی و واقعی 5G، افتتاح مرکز داده بزرگ ایرانسل (مرکز داده اقماری شماره یک شبکه ملی اطلاعات) در غرب تهران توسط رئیس‌جمهور، مهر تأیید بر عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور» از سوی محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بالاترین پوشش اینترنت پرسرعت همراه روستایی در کشور براساس اعلام رسمی وزیر ارتباطات، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کننده برای هفتمین سال متوالی، آغاز فعالیت‌های مطالعاتی برای پیشتازی در ارائه 6G در ایران، هوشمندسازی فرایندهای ارتباط با مشتریان، ۱۳.۳ میلیون کاربر فعال در اَبَر اپلیکیشن ایرانسل‌من، دستیابی به رتبه نخست بین شرکت‌های گروه MTN در سال ۲۰۲۰، حمایت از ششمین دوره Elecom Stars با هدف اطمینان از توسعه نوآوری در اکوسیستم دیجیتال، تأسیس «مرکز توسعه شغلی ایرانسل» با هدف آماده‌سازی ذهن جوان ایرانی در مسیر اشتغال حرفه‌ای، توسعه همه‌جانبه ایرانسل‌ لبز در دومین سال فعالیت، راه‌اندازی «مرکز تعمیرات فنی ایرانسل» و نیز دریافت گواهینامه بین‌المللی برای انطباق مرکز داده ایرانسل با استانداردهای جهانی را از جمله نمونه‌های عملکرد مثبت ایرانسل در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

عباسی‌آرند افزود: ایرانسل به‌دنبال برقراری ارتباط همه‌جانبه دیجیتال بین مردم است؛ به همین دلیل، ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با تدوین استراتژی جامع پنج ساله خود با عنوان «آرمان ۲۰۲۵»، در آینده نیز، که احتمالاً اپراتورهای ارتباطی دیگری در کنار ایرانسل، وارد فضای اپراتور دیجیتال شوند، کماکان به دنبال حفظ جایگاه خود به عنوان «برترین اپراتور دیجیتال ایران» در قلب استراتژی خود است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68228
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن