دسته‌بندی نشدهعلمی و تکنولوژی

از حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی به زودی رو نمایی میشود

سامسونگ حجم شگفت انگیزی از حلقه گلکسی به راه انداخته است. غول کره ای این گجت را در جریان Unpacked ژانویه (بهمن ماه) به اشتراک گذاشت ، از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری از این شرکت وجود نداشته است، اما گمانه زنی های فعلی حاکی از عرضه احتمالی حلقه در ماه جولای (مرداد) میباشد.

انتظار می رود Galaxy Ring حداقل قادر به اندازه گیری فشار خون و گرفتن نوار قلب باشد و ویژگی پرداخت NFC کاربردی ترین ویژگی برای اکثر مشتریان خواهد بود. در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون، انتظار می‌رود سامسونگ درباره عملکرد و ویژگی‌های حلقه گلکسی صحبت کند، اما تحویل آن به بازار قبل از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

به گفته مقامات سامسونگ، این حلقه از ویژگی های هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. بازدیدکنندگان غرفه سامسونگ در MWC 2024 همچنین می‌توانند عملکرد گلکسی واچ ۶ همراه با گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۴ را از نظر نظارت بر سلامت انسان مشاهده کنند. هدف نهایی اپل و سامسونگ توسعه دستگاه‌های پوشیدنی است که امکان نظارت غیرتهاجمی بر سطح قند خون را فراهم می‌کند.

ممکن است در واقع این فرصت را داشته باشیم تا قبل از آن حلقه گلکسی را بررسی کنیم، شایعات مبنی بر اینکه سامسونگ این حلقه را در غرفه MWC 2024 خود به نمایش خواهد گذاشت وجود دارد. همانطور که گفته شد، ممکن است کمی زود باشد که به تجربه عملی مناسبی با حلقه گلکسی امیدوار باشیم زیرا ظاهراً هنوز در مرحله نمونه سازی است و تولید انبوه آن بین آوریل و ژوئن آغاز می شود.

با دیدن این موضوع، ما هنوز از تمام جزئیات پیرامون حلقه گلکسی و قابلیت های آن اطلاعی نداریم. ظاهراً در هشت اندازه مختلف ارائه خواهد شد. بر اساس گزارش ها ،این حلقه بسیار سبک خواهد بود و همچنین دارای پوشش های مختلف مواد است.

دلی پن

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=102315

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن