البرز

سلیم‌نژاد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رونق تولید بهره‌گیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی در راستای مانع‌زدایی از مسیر رونق تولید داخلی بهره‌گیری کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، اکبر سلیم‌نژاد با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» این نام‌گذاری را بسیار مدبرانه و حکیمانه دانست و گفت: پارلمان‌های محلی از ارکان مهم در تحقق این خط مشی هستند و باید از تمام ظرفیت‌های قانونی در راستای مانع زدایی از مسیر رونق تولید داخلی و اشتغال‌زایی بهره جست.

وی اضافه کرد: یکی از عرصه‌های کلیدی تولید در ایران مربوط به صنعت ساختمان‌سازی است که به صورت مستقیم به شوراهای اسلامی و شهرداریها ارتباط دارد لذا همانطور که در شعار ملی سال منعکس گردیده، باید در جهت مانع‌زدایی و پشتیبانی از فعالان این صنعت اقدامات عملی را در دستور کار قرار دارد و طرح‌ها و لوایح حمایتی را با همفکری و مشورت کارشناسان و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ساختمان مصوب نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: شهرداری کرج در سال جاری بیش از دو هزار میلیارد تومان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در دستور کار دارد که در این ارتباط نیز تاکید نمایندگان مردم پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران و ایجاد فضای مطلوب جهت خدمت رسانی آنها است تا بتوانیم در عرصه اقدام و عمل برای تحقق شعار ملی سال گام‌های بلندی برداریم. باید تلاش کنیم تا مردم به صورت عینی شاهد مانع‌زدایی و پشتیبانی از عرصه‌های تولید و کار و خدمت و اشتغالزایی باشند.

سلیم‌نژاد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج در سال جدید با عزم راسخ برای محرومیت‌زدایی و تداوم جهاد عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در رأس آنها مترو و بزرگراه شمالی تلاش خواهد نمود و در شرایطی که کشور با فشار همه جانبه برخی دشمنان و زورگویان مواجه شده، باید با ایجاد فضای کار و خدمت مانع از ایجاد ناامیدی در بین مردم شویم و ایران اسلامی را به سمت فتح قله‌های رفیع در منطقه و جهان سوق دهیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67201
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن