بانک-بیمه-بورس

در راستای تشویق عملکردهای مثبت صورت گرفت:اختصاص نمره مثبت به هیئت مدیره شركت بیمه آسیا

 شرکت بیمه آسیا به دلیل عملکرد مناسب و متناسب با آیین نامه های بیمه مرکزی با کسب نمره مثبت مورد تشویق کمیته ارزیابی عملکرد عملکرد متصدیان و افراد پیشنهادی جهت تصدی مشاغل کلیدی صنعت بیمه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، دکتر امیر صفری مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی امور استان های بیمه مرکزی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 3 ضوابط کمیته ارزیابی عملکرد متصدیان و افراد پیشنهادی جهت تصدی مشاغل کلیدی صنعت بیمه و به پیشنهاد ادارات کل نظارت مالی، نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای و نظارت فنی بر بیمه های غیر زندگی بیمه مرکزی عملکرد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاون فنی، معاون مالی و اقتصادی و همچنین مدیران بیمه های شخص ثالث و حوادث راننده، مسئولیت و امور نمایندگان و کارگزاران شرکت سهامی بیمه آسیا به دلیل اقدامات مثبت آنان در بهبود عملکرد شرکت بر اساس شاخص های مورد نظر در حوزه های مرتبط با فعالیت ادارات کل فوق در جلسه مورخ 28/03/1402 کمیته مطرح شد.
وی افزود: بنا بر تصمیم اعضای کمیته، مسعود بادین نایب رئیس و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل، محمدرضا عربی مزرعه شاهی رئیس و عضو هیئت مدیره، سیدمهدی صادقی عضو هیئت مدیره، اسماعیل مهدوی نیا و فضل اله معظمی اعضای وقت هیئت مدیره، غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و محمد افتخاری معاون مالی و اقتصادی، سیدمحمدتقی فضل هاشمی مدیر بیمه های شخص ثالث و حوادث راننده، مسعود مومن زاده مدیر بیمه های مسئولیت و جواد بهاری آبان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه آسیا با اختصاص نمره مثبت مورد تشویق قرار گرفتند.
دبیر کمیته ارزیابی عملکرد کارکنان صنعت بیمه، حفظ سطح یک توانگری، برخورداری از سرمایه مناسب، رعایت ضوابط و نصاب های مندرج در آیین نامه سرمایه گذاری مؤسسات بیمه، رعایت آیین نامه شماره 101 و عدم کسری ذخیره مطالبات مشکوک الوصول، برخورداری از ضریب خسارت و ضریب ترکیبی مناسب، رعایت نصاب های سهامداری مقرر در ماده 33 قانون تأسیس و آیین نامه 100، استمرار سودآوری شرکت در دوره مورد بررسی، پرداخت مناسب خسارت و نیز احتساب ذخایر فنی مناسب و کافی در رشته‌های ثالث و  درمان طی سنوات اخیر و درج به موقع و کامل اطلاعات صورت های مالی در سامانه سنهاب، وضعیت مناسب در رسیدگی و پرداخت خسارت بر اساس تعداد و میزان شکایات و میانگین زمان رسیدگی به شکایات نسبت به بازار، رعایت ضوابط و حدود مقرر در آیین نامه شماره 94 شورای عالی بیمه، رعایت ضوابط آیین نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه (شماره 75)، عدم مغایرت در شاخص های نظارتی در بخش امور نمایندگان، همکاری و پاسخگویی مناسب به مکاتبات بیمه مرکزی، ثبات مدیرتی و رعایت مطلوب سایر قوانین، مقررات و دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی را از اقدامات مثبت بیمه آسیا عنوان کرد.
شایان ذکر است کمیته ارزیابی عملکرد ضمن بررسی تخلفات شرکت های بیمه از عدم رعایت آیین نامه ها و ضوابط و مقررات و اختصاص نمره منفی به افراد متخلف، اقدامات مثبت کارکنان کلیدی را نیز بررسی و با اختصاص نمره مثبت مورد تشویق قرار می دهد.شایان ذکر است کمیته ارزیابی عملکرد ضمن بررسی تخلفات شرکت های بیمه از عدم رعایت آیین نامه ها و ضوابط و مقررات و اختصاص نمره منفی به افراد متخلف، اقدامات مثبت کارکنان کلیدی را نیز بررسی و با اختصاص نمره مثبت مورد تشویق قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا