بانک-بیمه-بورس

اختصاص بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به دو طرح تولیدی و اشتغالزایی درگلستان

همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح های تولیدی و اشتغالزایی گلستان بازدید و از نزدیک درجریان روند پبشرفت این طرحها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، سعید معادی – معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون درامور استانها و بازاریابی و هیات همراه در یک سفر دو روزه به استان گلستان از طرح ایجادی مجموعه اقامتی، پذیرایی ورزشی کیانوش رحمتی در کردکوی که در زمینی به مساحت 45000 هزار مترمربع و زیر بنایی 1800 متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال و اشتغال زایی 40 نفر از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شده است، بازدیدکرد.
وی این مجموعه ورزشی، گردشگری و پذیرایی را در کشور کم نظیر خواند و افزود: این مجموعه می تواند فضای مناسبی برای رشد و توسعه ورزش و جذب گردشگران بومی و غیر بومی باشد.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون درامور استانها و بازاریابی با حضور در شرکت کشت و صنعت دارو سازی گیاه اسانس ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مجتمع تولیدی داروهای گیاهی مایع و جامد، از پرداخت 112 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در بخش ثابت و جاری و محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال زایی 53 نفر و مساعدت مبلغ 110 میلیارد ریال دیگر از محل منابع در اختیار بانک جهت تکمیل و راه اندازی کامل این طرح خبر داد.
معادی در ادامه با حضور در مدیریت و شعبه مرکزی گرگان در نشست صمیمی با کارکنان از نزدیک در جریان روند فعالیت شعب این استان قرارگرفت، و رهنمودهای لازم را جهت بهبود و ارتقای جایگاه بانک در استان را صادرکرد.
در این بازدیدها حسین خواجه مظفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، عزیزی رئیس اداره کل ساختمان و املاک و حمید رضا ملک سرپرست شعب استان گلستان وی را همراهی کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91380
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن