اجتماعی

اجرای پروژه «تهران ۱۴۰۰» با مشارکت شهروندان

دبیر ستاد رویداد «تهران ۱۴۰۰» گفت: مهم‌ترین هدف پروژه تهران ۱۴۰۰ نقش‌آفرینی و استفاده از ظرفیت همه‌ شهروندان تهرانی از اقشار مختلف، و افراد کم‌برخوردار است.

به گزارش تفاهم آنلاین، سیدمحی‌الدین فاضلیان در نشست بررسی رویداد تهران ۱۴۰۰با اشاره به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر طرح‌ها و برنامه‌های این رویداد، از طراحی ۲۵ گروه‌پروژه در این رویداد خبر داد و افزود: این ۲۵ گروه‌پروژه با موضوعات متعددی همچون عمرانی و ساخت و ساز، چیدمان‌های محیطی، زنان و شهر، حکم‌روایی شهری، شهر روان، پروژه‌های نشاط و شادی و…. در حال طراحی و برنامه‌ریزی است و به طور کلی مجموعه متنوعی از اقدامات مدیریت شهری را دربر دارد که از جمله این گروه‌پروژه‌ها می‌توان به طرح احیاء و بازسازی ساختمان‌های قدیمی تهران مانند ساختمان بلدیه و…، برگزاری فراخوان و مسابقات طراحی فضاهای شهری و عمرانی و پروژه‌های مکان‌رویداد همچون پروژه‌ شهدای ترور، لوکیشن‌های انقلاب‌اسلامی، لوکیشن‌های سینمایی و… اشاره کرد.

گفتنی است که محمدرضا جوادی یگانه-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز که در این نشست حضور داشت، پروژه‌ تهران ۱۴۰۰ را طرحی حائز اهمیت برای شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری، به جهت پایان قرن و سال پایانی این دوره از شورای اسلامی شهر تهران و ورود به قرن جدید دانست.

رئیس ستاد رویداد تهران ۱۴۰۰، ۱۴ مهرماه سال جاری، همزمان با هفته تهران را آغاز بخشی از اقدامات و برنامه‌های رویداد تهران ۱۴۰۰ دانست و افزود: در این رویداد سه موضوع متفاوت از جمله طراحی برندینگ و هویت بصری تهران، تعریف پروژه‌های متعدد و طراحی رویدادهای ویژه‌ تهران در حال طراحی و پیگیری می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45454
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن