البرز

اجرای عملیات بهسازی معابر محله دولت آباد کرج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای ۱۴ هزارمتر مربع عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان ابوسعید واقع در محله دولت آباد خبر داد و گفت: با توجه به درخواست متعدد ساکنان این خیابان و طی بازدیدهای میدانی انجام شده از این محله، عملیات تراش و روکش آسفالت این محدوده انجام شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، آرش یگانی بیان کرد: اقدامات بهسازی (مرمت و لکه‌گیری) دیگر معابر از اقداماتی است که با توجه به خواسته‌های شهروندان و به منظور سهولت تردد در این معابر در دستور کار حوزه عمران قرار گرفته که در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: وسعت عملیات عمرانی مذکور حدود ۱۴ هزار مترمربع با صرف دو هزار تن بود که در فروردین ماه سال جاری با همت سازمان عمران شهرداری کرج اجرایی شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات تا پایان سال برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستور العمل‌های تعیین شده اجرایی می‌شود.

یگانی در پایان جلب رضایت شهروندان را از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری دانست و بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68646
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن