اجتماعی

اجرای طرح محله پاک در ازگل

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف پیاده سازی سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمینه کاهش تولید پسماند خشک، تفکیک و کم حجم سازی پسماندها، جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز در جمع آوری پسماند، محله ازگل به عنوان پایلوت برای اجرای طرح محله پاک انتخاب و اقدامات لازم در پیاده سازی طرح کاپ در این محله در حال اجرا است.

به گزارش تفاهم آنلاین، مانی جعفریان اظهار داشت: در حال حاضر با همکاری ناحیه ۹ و اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک، عملیات اجرای طرح کاپ با توزیع ۴۹۰ مخزن در مجتمع های مسکونی محله ازگل (محله پاک) آغاز شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک افزود: پس از ارائه آموزش های لازم و معرفی کامل طرح در این محله، مخازن ۱۱۰۰ لیتری پسماند تر مستقر در معابر این محله حذف و پسماندهای هر واحد مسکونی طبق برنامه تحویلی به ساکنین، در ساعت ۱۰ صبح روزهای زوج از در منازل جمع آوری خواهد شد.

جعفریان تصریح کرد: در ماه های گذشته آموزشگران در سه فاز اقدام به آموزش شهروندان و شناسایی نیاز ۸۵۷ پلاک محله نمودند که در همین راستا ۱۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری مشکی وآبی، ۲۰۰ مخزن ۲۴۰ لیتری آبی و مشکی و همچنین مخزن ۱۲۰ لیتری به تعداد ۲۸۰ عدد در مجتمع های مسکونی در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاهی تحت عنوان «ایستگاه پاسخگویی طرح کاپ» در محله ازگل، خیابان فرهنگیان برپا شده است که شهروندان می توانند با مراجعه به آن و دریافت آموزش های لازم و ارائه مشخصات، دو مخزن پسماند یکی مخصوص پسماند تر (به رنگ مشکی) و دیگری مخصوص پسماند خشک (به رنگ آبی) تحویل بگیرند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52500
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن