البرز

اجرای طرح امنیت انتخابات در شهرستان کرج

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طرح امنیت انتخابات در این شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، غفور قاسم پور با بیان اینکه همکاران ما در هیأت‌های نظارت و اجرایی انتخابات سعی دارند به نحو احسن وظایف خود را به انجام رسانند، اظهار کرد: بسترها برای برگزاری انتخابات بیست و هشتم خردادماه در شهرستان کرج فراهم شده است که از همگی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان کرج جهت تجهیز شعب اخذ رأی، تعیین نمایندگان فرماندار آماده هستند و زیرساخت‌های فناوری اطلاعاتی و ارتباطی، امکانات لازم جهت تجمیع و توزیع صندوق‌های اخذ رأی فراهم شده، ادامه داد: طرح امنیت انتخابات و پلن (نقشه مدیریت ترافیک روز انتخابات در شهرستان کرج) نیز آماده و پیش‌بینی شده است.

معاون استاندار بیان کرد: پشتیبانی‌های لازم جهت برگزاری انتخابات 28 خردادماه که همزمان دو انتخابات ملی و استانی است و کار بسیار سنگین و وسیعی در مرکز استان البرز در جریان انجام است و برنامه ریزی‌های لازم در این رابطه صورت گرفته است.

قاسم پور ادامه داد: اطلاع رسانی از روند اقدامات نیز به لحظه از طریق پورتال رسمی فرمانداری ویژه شهرستان کرج اطلاع رسانی شده و از سوی رسانه‌ها در فضاهای مجازی و رسانه ای اطلاع رسانی جامع می‌شود.

فرماندار کرج گفت: سایت ستاد انتخابات شهرستان کرج نیز در روزهای منتهی به خردادماه آماده راه اندازی و شروع بکار رسمی فرایند برگزاری انتخابات خردادماه است.

قاسم پور تصریح کرد: بیش از 500 خبر و ویدئو پیرامون موضوع انتخابات توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج در فضاهای مختلف رسانه ای منتشر شده و روزانه بازنشر می‌شود.

وی بیان کرد: نتایج رسیدگی به شکایات داوطلبان نیز که در هیأت نظارت استان به فرمانداری ابلاغ شده بود به اطلاع داوطلبان محترم رسید.

فرماندار کرج اضافه کرد: در آستانه مرحله تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم؛ این فرایند از 7 خردادماه بمدت 20 روز آغاز می‌شود و از 20 خردادماه نیز تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بمدت یک هفته خواهد بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70655
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن