یادداشت

آیا در بر همان پاشنه می چرخد؟

صاحب این قلم تاکنون بیش از ۸۰ یادداشت در باره مشکلات ورزش استان و کشور نوشته و هدفی جز اصلاح نداشته است و با تغییر سکان مدیریتی کشور ، امید دارد که حلقه آلوده، در هم تنیده و منسجم موجود در ساختار وزارتخانه که در جامعه ورزش به مافیای ورزش معروف است، از وزارت ورزش کوچ کنند و ورزش کشور در مسیر تحول و تکامل قرار گیرد.
تنها چند روزی است که از استقرار وزیر در وزارت ورزش می گذرد و یقینا داوری در باره عملکرد دکتر سجادی زود هنگام و ناعادلانه و غیر منطقی است اما در همین آغاز ، مواردی مشاهده شده که کمی نگران کننده است؛ از این رو، از باب امر به معروف و نهی از منکر ، لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم!!
۱- با گسترش تکنولوژی ارتباطی و حضور میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی، سخن ها، تصمیم ها، خنده ها، اخم ها، تصویرها و … وزیر ، قابل تفسیر می شوند ؛ بنابراین، دکترسجادی ، باید مراقبت نمایند که به بهانه تبریک و دید و بازدید ، تصاویری از ایشان منتشر نشود که دوستداران انقلاب و حامیان آیت الله رئیسی را مکدر کند.
۲- اخیر تصویری از وزیر ورزش با یکی از مدیرانی که به اتهام فساد مالی دستگیر و ماه ها در بازداشت بوده، و فعلا با وثیقه آزاد و در انتظار رای دادگاه است، در شبکه های اجتماعی منتشر شده که موجب نگرانی گردیده است . متعاقب پخش این تصاویر، شایعاتی مبنی بر بازگشت این مدیر به صحنه مدیریتی وزارتخانه ، مطرح شده است. من نمی گویم که وزیر در جربان این مساله بوده است اما اطمینان دارم که باند آلوده و مافیایی فعال در وزارتخانه، به گونه ای رفتار می کند که به دیگران ابن پیام را منتقل کند که نه تنها ما هستیم بلکه محکم تر از قبل به فعالیت خود ادامه می دهیم و رفت و امد هیچ وزیری در وضعیت ما تغییری ایجاد نمی کند!.
۳- چرا در حالی که چند روزی از انتخاب وزیر ورزش نگذشته است فردی که سابقه نفاق و زندانی امنیتی دارد و به حلقه آلوده وزارت ورزش وصل است به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته منصوب می شود؟ ایا این انتصاب نوعی دهن کجی آشکار به نیروهای ارزشی، انقلابی و زحمت کشیده کاراته کشور به شمار نمی رود؟ ایا وزیر می داند چه موج منفی در جامعه کاراته راه افتاده است؟ ایا این انتصاب نوعی آزمایش حساسیت وزیر و یا قدرت نمایی باند آلوده حاکم بر وزارت ورزش، نمی باشد.
۴- اقای وزیر ورزش، شما برای تحول و مبارزه با فساد در ورزش، آمده اید. مراقب باشید به بهانه تخصص و ارتباطات برخی چهره های آلوده موجود در ورزش، به اعتبار شما و دولت مردمی ایت الله رییسی آسیبی وارد نشود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=75781

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن