گیلان

آمادگی فرمانداری رشت برای تقویت تجهیزات پلیس راه

فرماندار رشت از آمادگی فرمانداری جهت تقویت زیرساخت ها و ارتقاء امکانات و تجهیزات پلیس راه در راستای کاهش میزان تصادفات خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی فتح اللهی در نشست با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تقدیر از زحمات  و تلاش های پلیس راه، تصریح کرد: لازمه ارائه هر گونه خدمات مطلوب به مردم، و جود راه مناسب و تامین امنیت آن است.

وی با بیان اینکه راهسازی مناسب و تولید خودروی استاندارد از جمله  مولفه هایی است که در کاهش میزان تصادفات موثر است، افزود: بخش بسیار مهم دیگری که در کاهش میزان تصادفات حائز اهمیت است فرهنگ سازی و نظارت جهت رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی است که نقش پلیس راه در این زمینه بسیار حیاتی و محوری است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تجهیز و ارتقای امکانات پلیس راه و استفاده از تکنولوژی روز جهت نظارت بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: فرمانداری رشت این آمادگی را دارد از همه ظرفیت های موجود در راستای تقویت امکانات و زیرساخت های پلیس راه بهره بگیرد.

سرهنگ جابر صفاری-رئیس پلیس راه استان گیلان نیز در این نشست با ابراز رضایت از همکاری خوبی که ما بین اداره راهداری، راه و شهرسازی و پلیس راه استان وجود دارد، گفت: موفقیت پلیس راه در کاهش میزان تصادفات بدون همکاری و همراهی سایر دستگاه های متولی امکان پذیر نخواهد بود.

سرهنگ صفاری با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد خودرو در سطح استان به صورت سالانه ، اظهار داشت: راستای کاهش میزان تصادفات نیازمند نوسازی و تجهیز پلیس راه به امکانات جدید و تقویت زیرساخت ها هستیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46380

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن