یادداشت

برج باغ تریتیوم vip را بیشتر بشناسید

چنانچه تمایل دارید در زمینه املاک سرمایه گذاری نمایید و یا میخواهید صاحب خانه شوید حتما تا انتها با ما همراه باشید.

شاید بدانید چند سالی است که منطقه 22 تهران بدلائل مختلف مخصوصا وجود دریاچه خلیج فارس (دریاچه چیتگر) و سایر جذابیت های دیگر که در ادامه به آنها اشاره می نماییم مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران مسکن قرار گرفته است.

در این منطقه پروژه های مسکونی تجاری زیادی ساخته شده و یا در حال احداث است یکی از این پروژه ها، پروژه مجلل برج تریتیوم vip است.

اگر شهرک راه آهن و اطراف دریاچه را حدودی بشناسید و به جغرافیای آن آشنایی داشته باشید بدون شک پروژه تریتیوم vip به چشم شما آمده است چون از نظر طراحی نما و سازه با سایر پروژه های تفاوت هایی دارد و در حقیقت منحصر به فرد است.

پروژه مجلل برج تریتیوم vip

شناخت بیشتر از پروژه تریتیوم vip

با توجه به اینکه تمامی برج های تریتیوم منطقه 22 با نام های پروژه تریتیوم 1 تا پروژه تریتیوم 4 شناخته می شوند و نام گذاری برج ها نیز بر اساس ترتیب ساخت شماره گذاری شده است، مطمئنا این سوال در ذهن همه ایجاد می شود که چرا پروژه آخر، بجای اینکه فاز 5 نامیده شود بعنوان vip نامگذاری گردیده است.

دلیل آن این است که طبق اعلام سازنده و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این پروژه از جمله برج باغ بودن و موقعیت فوق العاده آن، پروژه تریتیوم VIP باید بسیار مجلل، مدرن و خاص تر از سایر پروژه های تریتیوم باشد. در واقع شرکت سازنده آن را پروژه خاص خود و ویژه مشتریان خاص خود در نظر گرفته است.

پروژه تریتیوم vip یا همان برج باغ دارای بافت فرهنگی و اجتماعی منحصربفردی است که با موقعیت مکانی عالی بهترین گزینه برای افراد با ویژگی های خاص است. این برج مجلل در متراژ های مختلف برای هر سلیقه و بودجه ای طراحی شده است.

مهمترین وجه تمایز پروژه تریتیوم VIP نسبت به سایر پروژه های تریتیوم در تاسیسات برج تریتیوم VIP اجرا شده است. در پروژه تریتیوم VIP از سیستم های سرمایش و گرمایش مرکزی و چیلرها استفاده خواهد شد. سایر پروژه های تریتیوم خنک کننده و گرمایش کانال اسپلیت را نصب کرده اند.

برای پروژه باغ تریتیوم VIP کاملترین و بهترین امکانات مشترک با بالاترین استانداردها برای آسایش و رفاه ساکنین و اپراتورهای این برجها پیش بینی و ارائه شده است.

در ضمن پروژه تریتیوم VIP دارای حدود 1000 متر مربع واحد تجاری در فضای بیرونی برج ها می باشد که به خدماتی مانند هایپرمارکت، داروخانه، کلینیک و سایر امکانات رفاهی برای ساکنین اختصاص خواهد یافت.

پروژه تریتیوم vip

مشخصات زمین و بنای تریتیوم وی آی پی

پروژه مسکونی تجاری تریتیوم VIP در زمینی به مساحت تقریبی 40 هزار متر مربع در 9 بلوک 16 طبقه شامل 4 طبقه منفی پارکینگ و انباری و 12 طبقه همکف شامل یک طبقه لابی و 11 طبقه مسکونی، با زیربنای 150 هزار متر مربع 869 واحد در حال ساخت می باشد. همچنین پروژه تریتیوم VIP دارای 1000 متر مربع ساختمان تجاری در خارج از برج ها است که برای تسهیل امور روزمره ساکنان برج ها به شرکت های خدماتی و اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

از ویژگی های ساختاری برج تریتیوم VIP می توان به اسکلت بتنی، سقف وافل، عایق حرارتی و صوتی، حفاظت و ایمنی در برابر آتش سوزی، شامل تشخیص و اطفاء حریق، سیستم های هوشمند خودکار، سیستم برق اضطراری، سیستم های کنترل و مخابرات از جمله آنتن مرکزی اشاره کرد. و ماهواره، دوربین های آیفون تصویری و مداربسته، سیستم اینترکام، دزدگیر امنیتی، سیستم روشنایی هوشمند، تایمر هوشمند ریموت و پنجره های دو جداره که به صورت عمودی در واحدها استفاده می شوند و بیشتر نمای برج را تشکیل می دهند.

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم VIP در قسمت شرقی دریاچه زیبای چیتگر و منطقه 22 تقاطع بلوار هوانیروز و بلوار گلها واقع شده و در شمال زمین پروژه بلوار هوانیروز و در جنوب آن بیگدلی و خیابان گلها قرار دارد. بلوار پروژه تریتیوم VIP را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می کند. قسمت شرقی پروژه VIP تریتیوم شامل 3 بلوک و قسمت غربی شامل 6 بلوک مسکونی 11 طبقه خواهد بود.

همچنین با توجه به قرار گرفتن پروژه تریتیوم VIP در مرکز شهرک راه آهن، آپارتمان های این برج ها در آینده با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه خواهند شد و از نظر رشد قیمت، پتانسیل بیشتری برای افزایش قیمت برای سرمایه گذاران وجود خواهد داشت. خریداران نسبت به سایر مناطق 22 گانه علاوه بر این، آپارتمان های این نقطه از شهرک گلستان در حال حاضر جزو گران ترین آپارتمان های منطقه هستند.

شرایط پیش فروش و اقساطی پروژه تریتیوم VIP

برج باغ تریتیوم vip به صورت قیمت قطعی با رژیم پرداخت منحصر بفرد در بازار به فروش می رسد.

پروژه تریتیوم وی آی پی دارای  شرایط پرداخت استثنایی به شرح زیر میباشد:

  • پیش پرداخت اولیه برج باغ ۳۰% نقد موقع عقد قرار داد
  • اقساط پروژه تریتیوم وی آی پی : ۴۲ ماهه به صورت فصلی هر سه ماه یکبار
  • تحویل واحد :۵%
  • تعهد سند : ۵%

شرایط پرداخت ده درصدی پروژه تریتیوم وی آی پی :

  • پیش پرداخت اولیه : ۱۰% نقد موقع عقد قرار داد
  • اقساط : ۸۵% اقساط ۶۰ ماهه
  • سود سالیانه : ۵%

سوالات متداول

1-سازنده پروژه تریتیوم vip چه شرکتی است؟

پاسخ : شرکت سازنده برج های تریتیوم وی آی پی شرکت نیکان سازه سدید می باشد که با ساخت پروژه های برند تریتیوم تبدیل به نامی پرآوازه و بهترین شرکت از معدود شرکت های ساختمانی خصوصی که در منطقه22 فعال هستند تبدیل شده است.

2- قیمت و قرارداد ساخت پروژه برج باغ تریتیوم VIP به چه صورت است؟

پاسخ : قیمت واحد ها در پروژه تریتیوم vip به صورت قطعی و از پایه محاسبه میشود و در صورت خرید از طبقات بالاتر،هرطبقه 2% به قیمت پایه اضافه میگردد. البته شرکت نیکان سازه سدید شرایط پرداخت متنوع و جذابی برای پیش خریداران ارائه کرده است

3- نحوه نقل و انتقال برج باغ تریتیوم  vip به چه شکل است؟

پاسخ : به صورت رسمی و قطعی نقل و انتقال انجام میشود. برای اطلاع و گرفتن وقت عقد قرارداد از دفتر فروش با شماره املاک منطقه 22 تماس حاصل فرمایید..

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=90682
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن