استان هاگیلان

تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار مسئولان باشد

 

به گزارش خبرنگار تفاهم آنلاین از لنگرود، 《دکتر پرویز محمدنژاد》 در جلسه شورای اداری ( شنبه_ ۳۱ خرداد) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات نماینده اداور شهرستان لنگرود، گفت: زبان تشکر و قدردانی باید در فرهنگ ما بیشتر نهادینه کنیم و تلاش آقای لاهوتی در این سال ها جای قدردانی دارد اما مردم ما در دوم اسفند از وضع موجود در سطح کلان کشور و شهرستان راضی نبودند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسئولان خدمتگزار مردم باشند، افزود: تمام اموالی که توسط مسئولان مدیریت می شود و بر صندلی و میز شکیل تکیه زده اند صاحب آن نیستند این اموال متعلق به ۸۰ میلیون انسان است.

محمد نژاد با اشاره به اینکه امروز متاسفانه مدیران بعضی از ادارات با تکیه بر صندلی قدرت گویا خود را صاحب همه اموال اداره می دانند، خاطرنشان کرد: مسئولان در مراجعات مردمی باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و امروز مردم از باب معیشت در مضیقه هستند و وضعیت خدمات نامناسب و درآمد محدود است و برخورد نامناسب با ارباب رجوع در شرایط کرونایی حس ناامیدی را افزایش می دهد و امروز از هر ده متقاضی وارد شده در ادارات نه نفر ناامید برمی گردند و این در شان مردم ما نیست.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران باید بهره وری را یاد بگیرند، اذعان کرد: امروز مدیریت جامع در جامعه جهانی به عنوان مدیریت استراتژیک مطرح هست مدیریت منابع در اختیار است و مدیر مستحکم و قوی باید دنبال امکانات باشد.

محمد نژادضمن‌ تاکید بر همگرایی، همفکری و همکاری، افزود: یک‌ مدیر باید متعهد به زمان باشد و با ارتباط مناسب با مدیران رده های بالاتر بتواند از منابع موجود به خوبی استفاده کند.

فرماندار لنگرود با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان، فرسوده بودن شبکه گذاری و قدیمی بودن شهر لنگرود( داری قدمت سکونتی بالا)، افزود: اضافه شدن هزار لیتر در پروژه تصفیه خانه و تزریق آب به شبکه و ۴۰۰ متر شبکه گذاری از شلمان به چمخاله هم باید  در دستور کار قرار گیرد و در اسرع وقت اجرایی شود.

شفقی در خصوص جذب اعتبارات کمیته برنامه ریزی، گفت: عدم جذب اعتبارات با توجه به وضعیت مالی بد دولت نشان دهنده ضعف مدیریت دستگاه مربوطه است و استخراج پروژه های نیمه تمام در اولویت است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر از مردم شرق گیلان از اسلحه و مهمات استان خدمات دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان به زودی افتتاح خواهد شد.

شفقی ، وحدت، انسجام ، هم افزایی و تعامل سازنده را رمز اصلی موفقیت ها دانست و اظهار کرد: ۵دهیاری به عنوان ایجاد خانه هلال به جهت مقابله با مخاطرات طبیعی در برنامه است.

فرماندار لنگرود ضمن حضور تمام مدیران شهرستان در جلسات فرهنگی دفتر امام جمعه، افزود: مدیران استانی بدون هماهنگی با فرماندار حق عزل و نصب ندارند و در غیر اینصورت اون مدیر در جلسات اداری راه نخواهد یافت و دستگاه مربوطه از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستانی هم محروم خواهند شد و مدیران استانی باید به نقطه نظرات مسئولین شهرستانی احترام بزارند و تعامل منطقی و سازنده با همه عزیزان اجرا می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29307
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن