اقتصادی

مرکز نوآوری و شکوفایی لجستیک و حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود

امیدوار تجریشی گفت: با توجه به رویکرد مرکز توسعه اقتصادی جوانان کشورهای اسلامی در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و با عنایت به ظرفیت‌های منحصر به فرد صنعت لجستیک و حمل و نقل پیرو تعاملات گسترده با برندهای برتر صنعت حمل و نقل این مجموعه ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی لجستیک و حمل و نقل را در دستور کار خود قرار داده است.

رضا امیدوار تجریشی گفت: با توجه به رویکرد مرکز توسعه اقتصادی جوانان  کشورهای اسلامی  در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و با عنایت به ظرفیت‌های منحصر به فرد صنعت لجستیک و حمل و نقل پیرو تعاملات گسترده با برندهای برتر صنعت حمل و نقل این مجموعه ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی لجستیک و حمل و نقل را در  دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان نمود با توجه به موقعیت جغرافیای ایران و همچنین سبقه تاریخی کشور عزیزمان در جاده ابریشم و موقعیت لجستیکی در شاه راه جهان  می‌بایست نگاه ویژه به این صنعت داشت و در این مقطع زمانی می بایست با توجه به نقش آفرینی موثر کسب و کارهای نوین تمرکز لازم در حمایت از استارت آپ ها و ایده های خلاقانه این بخش معطوف گردد.

وی ابراز امیدواری کرد طی تعاملات ایجاد شده در آینده نزدیک این مرکز مورد بهره برداری قرار گرفته و به عنوان اولین مرکز نوآوری اختصاصی   صنعت لجستیک و حمل و نقل مورد بهره برداری فعالان این حوزه قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=30554
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن