بانک-بیمه-بورس

موفقیت سازمان حاصل اتفاق و کار جمعی است

سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون: موفقیت سازمان حاصل اتفاق و کار جمعی است.

به گزارش تفاهم آنلاین، سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان کرمان که با حضور مدیر، معاونین و روسای شعب در محل اداره شعب استان کرمان برگزار شد با بیان اینکه موفقیت و تحقق اهداف و برنامه‌ها به صورت کمی و کیفی نتیجه کار و اقدامات تصادفی نیست گفت: استان کرمان در بررسی و ارزیابی عملکرد در کلیه شاخص‌ها حائز رتبه اول در سطح کشور شده است که این مهم نتیجه اتحاد، انسجام، همدلی و کارجمعی همه همکاران استان برای تحقق کار بزرگ مبتنی بر برنامه بوده است.

معادی پرداخت تسهیلات به‌مبلغ ۴۱۰۸ میلیارد ریال این استان تا پایان آذرماه سال‌جاری با رشد ۹۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مانده مصارف ۸۱۶۹ میلیارد ریالی با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل را از جمله مصادیق قابل اعتنا در موفقیت این استان دانست و در این‌باره افزود تلاش در جهت توسعه بازار، افزایش مشتریان و ارتقاء کمی و کیفی منابع سپرده‌ای با رویکرد بهینه‌سازی منابع و ‌کاهش قیمت تمام‌شده پول و مدیریت بر ریسک عملیات اعتباری، کاهش مطالبات غیرجاری و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اقلیمی و آمایشی و بنگاه‌های اقتصادی و اشخاص حقیقی و‌حقوقی در جایگاه‌های مختلف دولتی، تعاونی و خصوصی و سایر ظرفیت‌ها از جمله عوامل موثر در این امر بوده است.

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها و بازاریابی با تاکید بر اینکه همه سازمان‌ها بر اساس ماموریت، تکالیف و فلسفه وجودی، اهداف و برنامه‌ها به‌دنبال تحقق منافع سه ضلع اصلی کارکنان، سازمان و جامعه می‌باشد گفت: هر چه میزان تحقق منافع سه گروه به هم نزدیک‌تر و از هم‌افتادگی بیشتر برخوردار باشد رضایت به‌صورت ملموس محقق می‌شود که در این خصوص به نظر اصلی‌ترین مولفه در این امر ارائه خدمات توام با حصول رضایت است.

وی در همین رابطه افزود: خدماتی که به رضایت منتج شود علاوه بر برخوردار بودن ارزش و ارزشمندی لازم ضامن تحقق منافع هر سه گروه خواهد بود.

شایان ذکر است که در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، امیر اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی مطالبی را در ارتباط با الزام رعایت ضوابط و مقررات قانونی و بهبود خدمات مطرح نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا