انرژی

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تأکید کرد: نمایش زحمات کارکنان صنعت نفت؛ وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها

 مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها در صنعت نفت را ارج نهادن به زحمات کارکنان این صنعت برای تولید و توزیع انرژی در کشور و نمایش کامل آن به هم‌وطنان دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین ، مجید بوجارزاده امروز (چهارشنبه، هفتم آذر) در آیین گردهمایی کارکنان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و تجلیل از بازنشستگان این اداره با بیان اینکه شرایط امروز وزارت نفت با توجه به شرایط بین‌المللی و تأمین و توزیع انرژی نسبت به گذشته متفاوت است، گفت: امسال فصل سرد سال نسبت به مدت مشابه پارسال زودتر شروع و این موضوع سبب شد همکاران ما در صنعت نفت تلاش بیشتری داشته باشند که از همین جا از همه آنها که در نقاط دوردست و شرایط بد آب و هوایی برای تأمین انرژی کشور در تلاش هستند، تشکر می‌کنم.

وی یکی از وظایف اداره کل روابط عمومی وزارت نفت را ارج نهادن به زحمات کارکنان صنعت نفت برای تولید و توزیع انرژی در کشور و نمایش کامل آن به هم‌وطنان دانست و افزود: برای رسیدن به این هدف باید انسجام درون‌سازمانی و هماهنگی و ارتباط مؤثر با روابط‌ عمومی‌های شرکت‌های تابع وزارت نفت و ذی‌نفعان که همان مردم جامعه هستند، در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت امیدآفرینی در جامعه در شرایط سخت و حساس بین‌المللی و اقتصادی فعلی را مهم‌ترین وظیفه اداره کل روابط عمومی وزارت نفت دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی چشم امید مردم به وزارت نفت به‌عنوان موتور محرک اقتصاد است، از این رو تک‌تک ما برای تحقق اهداف این وزارتخانه مسئول هستیم و در این میان تبیین سیاست‌های این وزارتخانه و وزیر نفت نقش مهمی در همراهی مردم برای رسیدن به این اهداف دارد.

بوجارزاده بر داشتن هوشیاری، دقت و سرعت در حوزه اطلاع‌رسانی در اداره کل روابط عمومی وزارت نفت تأکید کرد و گفت: تدوین راهبرد برای پیش‌بینی وقایع در صنعت نفت می‌تواند به همکاران در صنعت نفت کمک کند.

وی برندسازی در مجموعه وزارت نفت و فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه را از دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد و افزود: در گذشته کارکنان صنعت نفت بابت فعالیت در این صنعت افتخار می‌کردند، اما این موضوع امروز کم‌رنگ شده است.مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به اینکه روابط عمومی وزارت نفت نخستین و قدیمی‌ترین روابط عمومی در ایران است، اظهار کرد: تجربه و تاریخ شفاهی در این مجموعه نقش‌ زیادی در سرنوشت کشور در طول یک قرن اخیر داشته است. برای مثال در گذشته کارهای خوبی در راستای شناخت بیشتر صنعت نفت از سوی این نهاد در جامعه انجام شده است.

بوجارزاده انسجام درون‌سازمانی، برنامه‌ریزی و ارتباط با روابط عمومی‌های شرکت‌های تابع وزارت نفت، مسئولیت‌پذیری و بی‌توجهی به شایعه‌ها را از اصول اصلی کار در اداره کل روابط عمومی وزارت نفت دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا