بانک-بیمه-بورس

لزوم ارائه خدمات آنلاین به مشتریان در زمان بروز حادثه

با حضور سلیمانی- رئیس کل بیمه مرکزی، رضایی- مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران و مدیران عامل ایران خودرو و ایساکو مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان بیمه ایران و ایساکو برای گسترش خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران، برگزار شد.

 

 

به گزارش تفاهم آنلاین،  رئیس کل بیمه مرکزی افزود: همکاری شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه کشور با شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو در کشور می تواند موجب افزایش اعتماد و اطمینان خاطر حادثه دیدگان گردد چرا که هدف واراده بیمه گران پرداخت سریع و به موقع خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان است. سلیمانی ارائه خدمات آنلاین به مشتریان در زمان بروز حادثه را یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه عنوان کرد وگفت: همانطوری که صدور بیمه نامه به صورت آنلاین انجام می شود باید پرداخت خسارت نیز به همین شیوه انجام گردد تا بیمه‌گذاران  و زیاندیدگان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت خسارت خود را دریافت نمایند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه درسال 1398 از 60 هزار میلیارد تومان پرتفوی صنعت بیمه کشور 20 هزار میلیارد تومان مربوط به بیمه نامه های شخص ثالث بوده بنابراین یک سوم پرتفوی صنعت بیمه کشور را  بیمه نامه های شخص ثالث تشکیل می دهد،  گفت: پیش بینی می شود که در سال 1399 نیز این نسبت برقرار باشد؛ از سوی دیگر 25 میلیون خودرو در کشور تردد می کند که از این تعداد 23 میلیون و500 هزار دستگاه توسط صنعت بیمه کشور تحت پوشش قرار گرفته که حدود 50 درصد این بازار در اختیار بیمه ایران قرار دارد.

رضایی- مدیرعامل بیمه ایران وفای به عهد در پاسخ به اعتماد مردم را یکی از اصول اساسی بیمه ایران عنوان کرد و افزود: به موجب این تفاهم نامه باهمکاری شرکت ایران خودرو خدمات ویژه و خاصی به بیمه گذاران خود ارائه خواهیم کرد تا ضمن انتقال خودروهای خسارت دیده همچنین انتقال سرنشین این خودروها، بدون نیاز به مراجعه بیمه گذار به شعبات بیمه ایران در محل حادثه خدمات پرداخت خسارت انجام شود.

مونسان- مدیرعامل شرکت ایساکو  نیز ارایه خدمات مشترک را در جهت افزایش سطح کیفی خدمات و ایجاد مزیت نسبی برای مشتریان مشترک موثر و ضروری دانست وگفت: وقتی یکی از بیمه گذاران بیمه ایران دچار حادثه می شود باید این اطمینان خاطر را داشته باشد که می تواند از درگاه های مجازی بیمه ایران همچنین شرکت ایران خودرو، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نماید. وی خدمات تعمیراتی، سرویس‌های ادواری، خدمات امداد جاده ای وخدمات بیمه ای را از جمله خدمات مورد ارائه به  بیمه گذاران برشمرد و تاکید کرد با استفاده از سرویسهای هوشمند مجازی بیمه ایران و شرکت ایران خودرو، زیاندیدگان وبیمه گذاران می تواننداز طریق این سرویس ها ،خدمات مورد نیاز خود را در محل حادثه در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالادریافت نمایند.

مقیمی- مدیرعامل ایران خودرو نیز ضمن قدردانی از تلاش های رئیس کل بیمه مرکزی ومدیرعامل  و اعضای هیات مدیره بیمه ایران  اظهار امیدواری کرد که پس از امضای این تفاهم نامه قدم های محکمتری در ارائه خدمات به مشتریان بیمه ایران وشرکت ایران خودرو برداشته شود تا مشتریان که فصل مشترک دو شرکت هستند بتوانند خدمات بیمه‌ای و خودرویی مورد نیاز خود را به راحتی دریافت نموده ودر واقع ارزش آفرینی بیشتری برای مشتریان ایجاد شود.

گفتنی است، این تفاهم نامه در چارچوب بهره‌برداری و پیاده سازی پلتفرم جامع خدمات مکان محور در حوزه ارائه خدمات رسانی سیار به مشتریان و زیان دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور اجرا می شود. براساس این تفاهم نامه خدمات تخصصی شامل حمل خودروهای خسارتی بیمه گذاران به شبکه تعمیرگاهی مورد نظر بیمه گذار یا مراکز پرداخت خسارت، انتقال سرنشینان خودروهای خسارت دیده، ارائه خدمت بازدید اولیه در محل موردنظر مشتری نسبت به خسارت با مبلغ بیش از صلاحیت کارشناسان بیمه، جبران خسارت خودروهای آسیب دیده از طریق انجام تعمیرات مطابق استانداردهای مشخص با رضایت بیمه گذار، ارزیابی خودرو (کارشناسی خسارت) در محل مشتری و ارائه خدمات آپشن (سرویس های دوره ای و…) به بیمه‌گذاران ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا