سایت آنلاین شرکت سایپایدک راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتریمداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاههای اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.
به گزارش تفاهم آنلاین، سیدفخرالدین حیدریمنش، مدیرعامل شرکت سایپایدک با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، عنوان کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.
حیدریمنش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتریمداری در کشور بیان کرد: ما باید مشتریمداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولاً محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتریمداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.
وی در ادامه افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتریمداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاعرسانی مؤثر، همدلی با مشتری، بهکارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتریمداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.
حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائهدهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خود را در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت کنند.