صنعت-معدن-تجارت

سایت آنلاین شرکت سایپایدک راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری‌مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه‌های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.

به گزارش تفاهم آنلاین، سیدفخرالدین حیدری‌منش، مدیرعامل شرکت سایپایدک با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می‌ رود، مشتری است، عنوان کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می‌ تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.

حیدری‌منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در کشور بیان کرد: ما باید مشتری‌مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولاً محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می‌ دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان‌ ها می‌ بایست فرهنگ مشتری‌مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.

نوشته های مشابه

وی در ادامه افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری‌مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع‌رسانی مؤثر، همدلی با مشتری، به‌کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری‌مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت‌ های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه‌ ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه‌ اندازی سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می‌ تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خود را در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی‌ ها درسراسر کشور دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا