تکمیل زنجیره خدمترسانی و رضایت ذینفعان
زنجیره خدمترسانی و رضایت ذینفعان با توسعه خدمات و ارایه طرحهای بیمهای با بهرهمندی از فناوریهای نوین تکمیل میشود.
به گزارش تفاهم آنلاین مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشانکرد: رضایت ذینفعان نه تنها یک الزام کسبوکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذینفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساختهای لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرمافزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمترسانی، منزلت و معیشت ذینفعان شده است.
وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقهای را از عوامل افزایش رضایت بیمهشدگان دانست و تصریحکرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمهشدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.
مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرحهای امام جواد(ع) و حلالیت از زیاندیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذینفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.