تماس یک میلیون و ۹۷۵ هزار هموطن در مهرماه ۱۴۰۴ با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در مهرماه سالجاری، بیش از یکمیلیون و ۹۷۵ هزار نفر با سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ تماس گرفتهاند که این آمار از کاهش هفت درصدی تماسها نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر میدهد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، محمد پورتیموری اظهار کرد: از مجموع تماسهای برقرار شده، بیشترین سهم تماسها متعلق به استانهای مازندران با ۳۷ درصد، تهران ۳۱ درصد و البرز هشت درصد بوده است.وی بیان کرد: از مجموع پاسخگویی به ۱۰۵ هزار و ۹۵۶ تماس هموطنان توسط بخش پاسخگویی ستادی و استانی سامانه ۱۴۱، در بخش ستادی به ۴۸ هزار و ۲۳۷ تماس (معادل ۴۶ درصد) و بخش استانی این سامانه به ۵۷ هزار و ۷۱۹ تماس (معادل ۵۴ درصد) پاسخ داده شده است.
وی با اشاره به ثبت قریب به ۶۳۱ هزار بازدید از وبسایت ۱۴۱ در نخستین ماه از پائیز امسال، افزود: در این مدت، بیش از ۱۵۶ هزار بازدید نیز از اپلیکیشن ۱۴۱ صورت گرفته است.
پورتیموری خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، حدود ۳۱ هزار و ۷۰۰ پیامک از سوی هموطنان و کاربران جادهای به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارسال شده است.



![بهترین زعفران ایران مال کجاست؟ [بهترین برند زعفران کدام است؟]](https://tafahomonline.ir/wp-content/uploads/بهترین-زعفران-ایران-مال-کجاست؟-_بهترین-برند-زعفران-کدام-است؟-390x220.jpg)

