بانک-بیمه-بورس

“تجربه‌ای متمایز”، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره شعار جدید بانک ملت، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک ملت اخیراً در تبلیغات خود از شعار جدید”تجربه ای متمایز” استفاده می کند.

علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار به اقتصاد آنلاین گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.

وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و میتوان گفت، رقابت شرکت ها حول محور تجربه مشتری صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا