بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندهای بیمه گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران عنوان کرد : بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندهای بیمه گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است. شعار ما در تحقق این هدف ” ما میتوانیم ” بود ، با این هدف سامانه بیمه ایران من عملیاتی شد و این فرآیند بدون نگاه انتفاعی و صرفا بر اساس توسعه خدمات ، کاهش ترافیک ، کاهش رفت و آمد مردم و حذف کاغذ در کنار نقش حاکمیتی آن در صنعت بیمه صورت گرفت . همین رویکرد باعث شد بیمه ایران حضوری فعال در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در این آیین که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ، مشعلی فیروز آبادی قائم مقام و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران، مدیران عامل شرکت های بیمه و دبیر سندیکای بیمه گران ایران ، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی و نمایندگانی از انجمن های صنفی نمایندگان و جمعی از بیمه گذاران آن در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، با تجلیل از غیرت ملی موسسین شرکت ، افزود : این بیمه ۸۸ سال در کنار مردم بوده و در بحران های مختلف اقتصادی از جمله جنگ نفتکش ها ، بحران بیمه توسعه و حادثه تلخ منا و موارد بیشمار دیگر ، یاری رسان مردم بوده است و این مسیر خدمت رسانی را به طور مستمرادامه خواهد داد.
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به حضور شعب و نمایندگی های آن در سراسر کشور ، استفاده از نرم افزارهای هوشمند و نیروی انسانی کاردان و همدل را از سرمایهها و توانمندیهای این مجموعه برشمرد و با تشریح اقدامات جدید آن گفت: تمرکز و تاکید ما بر ارائه خدمات هر چه بهتر پس از فروش بنا شده است. این خدمات در رشتههای مختلف در حال انجام است و در خسارت اتومبیل، نمونهای از محصول جدید ” اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من ” را امروز رونمایی خواهیم کرد.
رئیس هیات مدیره در خصوص موضوع انتصابات در بیمه ایران تصریح کرد : یکی از موضوعات مهم در برنامه راهبردی آن رعایت عدالت و جلوگیری از بروز انحرافات و شخصی سازی فرایندها و بکارگیری ارزیابی ۳۶۰ درجه و فراخوان از همه همکاران برای تصدی پست های مختلف مدیریتی بود و در این زمینه بازخوردهای خوبی نیز از همکاران گرفته شده است .
شریفی در ادامه تاکید کرد : یکی از موانع توسعه فروش در صنعت بیمه، تمرکز در تصمیم گیری و عدم اعطای اختیارات است . در بیمه ایران با فراهم نمودن بسترهای مناسب تفویض اختیار در بستر نرم افزار توانستیم علاوه بر افزایش کارایی، نظارت موثرتری بر فرآینده ها داشته باشیم . همچنین برای اولین بار در صنعت بیمه خانه فرهنگ در بیمه ایران تاسیس شد تا محفلی برای جمعآوری خاطرات پیشکسوتان و محلی برای تضارب آرای بین نسل کنونی و نسل قدیم و تلفیق قدمت و دانش باشد.
وی نیاز اصلی صنعت بیمه کشور را ا انسجام و همدلی دانست و اظهار داشت : بیمه ایران سرمایه ملی ومتعلق به همه اقشار کشور است. شرکت های بیمه می توانند با انسجام ، هم دلی و دوستانه ، اندوخته های خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر در اختیار مردم قرار دهند. قطعا با همراهی همه شرکتهای بیمه و یاری رسانی آنها به همدیگر شاهد کاهش بسیاری از هزینه های اضافی تحمیل شده به صنعت بیمه خواهیم بود.