اقتصادی

ایرانسل؛ برترین شرکت ارائه‌دهنده اینترنت ‌بی‌سیم ثابت 

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش تفاهم آنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبه نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز در رتبه دوم قرار گرفته است.

«سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس‌های فناوری اطلاعات» از وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدمات‌دهنده، ثبت کنند.

ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خود را به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهنده این خدمات در ایران، مرداد ماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین اینترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی به شمار می‌رود.

این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا