بانک-بیمه-بورس

اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی

چهارمین اجلاس رضایتمندی مشتری ، بیست و پنجم خردادماه ‌۱۴۰۰ در مرکز بین‌المللی رایزن و با حضور اندیشمندان و فعالان اقصادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ اجلاس رضایتمندی مشتری ، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد تقدیر قرار داده و این شرکت را شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزه‌ی بانک و بیمه دانست.
شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشم‌انداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، یاری رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا