گیلان

اقدامات روابط عمومی آبفای گیلان درافزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است

به گزارش تفاهم آنلاین،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی از تلاش کارکنان این دفتر در سال گذشته تقدیر  وتشکر کرد و افزود: اینک روابط عمومی آبفای گیلان در نقطه خوبی ایستاده و با تلاش و همت مدیرت و کارکنان این دفتر خواهد توانست برنقاط قوت خود بیافزاید.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای ارتقا فرهنگ رعایت الگو و مدیریت مصرف آب انجام شده گفت: با توجه به شیوع بیماری کرنا و نیاز به افزایش مصرف توسط مشترکین دفتر روابط عمومی اقدامات خوبی در راستای اطلاع رسانی از وضعیت تامین و توزیع آب سالم انجام داد که قابل تقدیراست.

حسینی ارتباط دوسویه با مردم و اصحاب رسانه را لازمه ارتباطات دانست و گفت: انتظار است با رصد لحظه ای رسانه ها و پایگاه های خبری در جریان پیشنهاد ها و انتقادات قرار گیریم، چرا که بسیاری از مردم نظرات خود را به رسانه ها منعکس می کنند و با این کار می توان قدم های مثبت تری در راستای ارائه خدمات به مشترکین استانمان برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا