اقدامات روابط عمومی آبفای گیلان درافزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
به گزارش تفاهم آنلاین،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی از تلاش کارکنان این دفتر در سال گذشته تقدیر وتشکر کرد و افزود: اینک روابط عمومی آبفای گیلان در نقطه خوبی ایستاده و با تلاش و همت مدیرت و کارکنان این دفتر خواهد توانست برنقاط قوت خود بیافزاید.
مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای ارتقا فرهنگ رعایت الگو و مدیریت مصرف آب انجام شده گفت: با توجه به شیوع بیماری کرنا و نیاز به افزایش مصرف توسط مشترکین دفتر روابط عمومی اقدامات خوبی در راستای اطلاع رسانی از وضعیت تامین و توزیع آب سالم انجام داد که قابل تقدیراست.
حسینی ارتباط دوسویه با مردم و اصحاب رسانه را لازمه ارتباطات دانست و گفت: انتظار است با رصد لحظه ای رسانه ها و پایگاه های خبری در جریان پیشنهاد ها و انتقادات قرار گیریم، چرا که بسیاری از مردم نظرات خود را به رسانه ها منعکس می کنند و با این کار می توان قدم های مثبت تری در راستای ارائه خدمات به مشترکین استانمان برداشت.