از کارکنان روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی تقدیر شد
علی اوسط اکبری مقدم - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از دفاتر روابط عمومی بازدید و از پرسنل این مجموعه تقدیر کرد.
به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این بازدید اظهار داشت: روابط عمومی تبیینگر دستاوردها و عملکرد سازمان در جامعه و در بین رسانهها بوده و همچنین در کنار انجام وظایف محوله و امیدبخشی، بهرهگیری بیش از پیش از رسانههای جمعی را به منظور انتقال پیام و دستاوردها برعهده دارد.
اکبری مقدم بیان کرد: انعکاس اخبار سازمان منطقه آزاد انزلی در ابعاد ملی و بینالمللی با ظرافت و دقت نظر یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی بوده و شایسته است با افزایش سطح دسترسی به انواع رسانههای ملی و بینالمللی و همچنین افزایش ارتباطات با دستگاههای اجرایی بتوانید آن طور که باید منطقه آزاد انزلی را به عنوان حلقه اتصال اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی معرفی و برندسازی کنید.
مهدی کاظمیان – مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این دیدار، حضور و تقدیر مدیرعامل سازمان از مجموعه پرسنل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان را باعث روحیه مضاعف همکاران در پیشبرد با جدیت بیشتر امور ارزیابی کرد و گفت: بالندگی مداوم و مستمر بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور مهمترین هدف پیش روی این مدیریت بوده و میباشد و آمادگی خود را برای اجرای راهبردهای مدیریت عالی سازمان در مسیر پیش روی اعلام میداریم.