آغاز کمپین اهدای عضو شرکت بیمه دی
به گزارش تفاهم آنلاین،شرکت بیمه دی توانسته در رسالت اصلی خود موفق باشد، مسئولیت اجتماعی که یکی از مهمترین رکن برندهای مطرح اقتصادی در تمامی جوامع است، فعالیت موثری که همخوانی زیبایی با مفهوم صنعت بیمه در گسترش چتر حمایت و همراهی با مردم دارد.
بیمه دی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، کمپین مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان را آغاز کرد.
شرکت بیمه دی که با انعقاد تفاهم نامه ای با انجمن اهدای عضو ایرانیان، از نیمه پایانی سال گذشته، خانواده اعضایِ جان بخشِ این انجمن را تحت پوشش خدمات درمانی و آتش سوزی منازل خود قرار داده بود، امسال و با آغاز ماه مبارک رمضان، کمپین مشترک خود با این نهاد را در فضای مجازی، شبکه های تلویزیونی و فضای رسانه ای کشور آغاز کرده است.
هدف از این کمپین ارتقای فرهنگ اهدای عضو در آحاد جامعه و تشویق مردم به این امر خدا پسندانه است .
ذات شرکتهای بیمه در تمامی کشورهای دنیا، ایجاد احساس آرامش و آسایش است، آرامشی که پس ازجبران خسارت ایجاد میشود و این موضوع رابطه بسیار نزدیکی به مفهوم اهدای عضو دارد. جبران پس از خُسران و اهدا عضو میتواند زندگی دوباره به فرد نیازمند عضو اهدا کند و درهمین راستا کار بیمه دی در جهت ایجاد پوشش بیمه خانوادههای اهدا کننده عضو بسیار ارزشمند است .