بانک-بیمه-بورس
کریمی: گسترش دسترسی جامعه به خدمات بانکی را دنبال میکنیم
به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات به مشتریان بانک، مدیران عامل بانک دی و شرکت ملی پست ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش تفاهم آنلاین، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضای این تفاهمنامه بر لزوم استفاده از ظرفیتهای شبکه پستی در گسترش ارائه خدمات بانکی به مشتریان تأکید کرد.
وی گفت: امروزه مدیریت هزینههای سازمان از طریق برونسپاری برخی از خدمات، به یک هدف استراتژیک تبدیل شده است که نقش مهمی در کاهش هزینهها و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان دارد.
کریمی افزود: در بانک دی نیز با توجه به شبکه محدود شعب در سراسر کشور و لزوم خدمترسانی باکیفیت به مشتریان در سریعترین زمان ممکن در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی، در کنار توسعه و تجهیز زیرساختهای بانکداری الکترونیک، برونسپاری برخی از خدمات مشتریان به یک الزام عملیاتی و کارکردی تبدیل شده است که انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی پست ایران در همین راستا صورت میگیرد.
مدیرعامل بانک دی گستردگی نقاط تماس، ایجاد دسترسی عمومی و همچنین پایین بودن هزینه خدمات شرکت ملی پست ایران را از بزرگترین مزیتهای این شرکت برشمرد و تصریح کرد: امیدوارم انعقاد این تفاهمنامه، ضمن گسترش دسترسی جامعه هدف بانک در سراسر کشور به خدمات بانک، زمینه ارائه خدمات متمایز به مشتریان و افزایش رضایت آنها را فراهم کند.
در ادامه این مراسم، رمضانعلی سبحانیفر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ضمن ابراز خرسندی از فراهمشدن زمینه همکاری مشترک با بانک دی گفت: امروز در تمام دنیا شاهد حرکت به سمت کاهش تعداد شعب بانکها هستیم، زیرا استراتژی برونسپاری خدمات به شرکتهای پستی، یک فرصت ویژه را برای بانکها در زمینه تمرکز تخصصی بر امور بانکداری فراهم کرده است.
وی افزود: بانک دی نیز با برخورداری از این نگاه استراتژیک، استفاده از ظرفیت شبکه مویرگی شرکت ملی پست ایران را به عنوان راهکاری برای توسعه خدمات خود به مشتریان مدنظر قرار داده است که امیدواریم امضای این تفاهمنامه زمینه بهرهمندی هرچه بیشتر بانک از خدمات نیابتی شبکه پستی، به ویژه در شرایط همهگیری ویروس کرونا را فراهم کند.
سبحانیفر ادامه داد: همانطور که در قانون برنامه ششم توسعه کشور و در راستای تحقق دولت الکترونیک تأکید شده است، دستگاههای دولتی بهمنظور تسهیل در دسترسی مردم به این خدمات، باید خدمات اجرایی خود را به شرکت ملی پست، دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.
گفتنی است بر اساس این تفاهمنامه، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خدماتی مانند انجام فرآیند افتتاح حساب دستهای، درخواست و تحویل دستهچک، ابلاغ اخطاریه به مشتریان بدهکار و ضامنین، درخواست غیرحضوری و پرداخت تسهیلات و برخی دیگر از خدمات به درخواست بانک دی را انجام خواهد داد.
وی گفت: امروزه مدیریت هزینههای سازمان از طریق برونسپاری برخی از خدمات، به یک هدف استراتژیک تبدیل شده است که نقش مهمی در کاهش هزینهها و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان دارد.
کریمی افزود: در بانک دی نیز با توجه به شبکه محدود شعب در سراسر کشور و لزوم خدمترسانی باکیفیت به مشتریان در سریعترین زمان ممکن در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی، در کنار توسعه و تجهیز زیرساختهای بانکداری الکترونیک، برونسپاری برخی از خدمات مشتریان به یک الزام عملیاتی و کارکردی تبدیل شده است که انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی پست ایران در همین راستا صورت میگیرد.
مدیرعامل بانک دی گستردگی نقاط تماس، ایجاد دسترسی عمومی و همچنین پایین بودن هزینه خدمات شرکت ملی پست ایران را از بزرگترین مزیتهای این شرکت برشمرد و تصریح کرد: امیدوارم انعقاد این تفاهمنامه، ضمن گسترش دسترسی جامعه هدف بانک در سراسر کشور به خدمات بانک، زمینه ارائه خدمات متمایز به مشتریان و افزایش رضایت آنها را فراهم کند.
در ادامه این مراسم، رمضانعلی سبحانیفر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ضمن ابراز خرسندی از فراهمشدن زمینه همکاری مشترک با بانک دی گفت: امروز در تمام دنیا شاهد حرکت به سمت کاهش تعداد شعب بانکها هستیم، زیرا استراتژی برونسپاری خدمات به شرکتهای پستی، یک فرصت ویژه را برای بانکها در زمینه تمرکز تخصصی بر امور بانکداری فراهم کرده است.
وی افزود: بانک دی نیز با برخورداری از این نگاه استراتژیک، استفاده از ظرفیت شبکه مویرگی شرکت ملی پست ایران را به عنوان راهکاری برای توسعه خدمات خود به مشتریان مدنظر قرار داده است که امیدواریم امضای این تفاهمنامه زمینه بهرهمندی هرچه بیشتر بانک از خدمات نیابتی شبکه پستی، به ویژه در شرایط همهگیری ویروس کرونا را فراهم کند.
سبحانیفر ادامه داد: همانطور که در قانون برنامه ششم توسعه کشور و در راستای تحقق دولت الکترونیک تأکید شده است، دستگاههای دولتی بهمنظور تسهیل در دسترسی مردم به این خدمات، باید خدمات اجرایی خود را به شرکت ملی پست، دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.
گفتنی است بر اساس این تفاهمنامه، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خدماتی مانند انجام فرآیند افتتاح حساب دستهای، درخواست و تحویل دستهچک، ابلاغ اخطاریه به مشتریان بدهکار و ضامنین، درخواست غیرحضوری و پرداخت تسهیلات و برخی دیگر از خدمات به درخواست بانک دی را انجام خواهد داد.