بالاترین امتیاز رضایت مشتری به ایران خودرو رسید
طبق نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در آذر ماه سال جاری با ۱۷ نمره رشد و کسب امتیاز ۷۸۳ رکورد شاخص رضایت مشتریان را در تاریخ ایساکو پشت سر گذاشت.
به گزارش تفاهم آنلاین، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: این مجموعه در پاییز سال جاری با کسب امتیاز ۷۷۹ بیسابقهترین رشد در شاخص رضایت مشتریان را در طی تمام سالهای ارزیابی این حوزه، از آنِ خود کرد.
مهدی مونسان تشریح کرد: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، که سال ۹۹ را با امتیاز ۷۵۹ در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با طی یک مسیر صعودی در پاییز امسال امتیاز خود را به صورت ماهیانه افزایش دهد؛ همچنین این شرکت موفق شد رکورد فصلی خود را نیز در پایان آذر ماه، نسبت به مدت مشابه سال پیش پشت سر بگذارد.
وی ادامه داد: شرکت ایساکو در سال جاری با همراهی و همت نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایرانخودرو با وجود موانعی همچون تحریمها و دشواریهای اقتصادی، شیوع بیماری کوید ۱۹، نوسان نرخ ارز و مسایل تامین قطعات، با بررسی نقاط بهبود در جلسات مستمر، انجام اقدامات اصلاحی، بهبود فرآیندها و تلاشی دو چندان توانست بیش از پیش در مسیر خدمت به هموطنان قرار گیرد.
مدیر عامل ایساکو، تسریع در نوبتدهی نمایندگیها و پذیرش خودرو، بهبود در تامین به موقع قطعات، افزایش کیفیت تعمیرات، هزینه پرداختی برای خدمات انجام شده و رفع کامل ایرادهای ثبت شده را از علل این جهش برشمرد و گفت: این شرکت از سال۹۵ با بهرهبرداری از سیستم جامع کسب و کار و خدمات پس از فروش در نمایندگیها و به روزرسانی مستمر این سامانه و افزایش امکانات آن، ارائه خدمات فوق را تسریع و تسهیل کرد.
وی همچنین افزود: اقداماتی نظیر، اجرای پروژههای پیگیری مشتریان (فالوآپ)، عارضهیابی و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص، پیگیری و عارضهیابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگیها، کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده، که در طی سالهای اخیر همواره به منظور افزایش رضایت مشتریان در دستور کار شرکت ایساکو قرار داشته نیز در این موفقیت نقش مهمی داشته است. علاوه بر آن افزایش استفاده مشتریان از اپلیکیشن ایساکو به منظور اخذ نوبت و درخواست خدمات امداد در محل هم، باعث تسهیل در این امر و افزایش رضایت ایشان شده است.
او در پایان ضمن توصیه مجدد به مشتریان در خصوص بهرهمندی از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: راهبرد ما در مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو تکریم مشتریان و در اولویت قرار دادن خواستههای ایشان است و دستاورد این رویکرد، یازده سال صدرنشینی این شرکت در بین خودروسازان کشور بوده است.