بانک-بیمه-بورس

مدیریت ارتباط با مشتریان از مهمترین ویژگی‌های کارکنان شعب بانک است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تماس تلفنی با روسای شعب استانها ضمن بیان ضرورت‌های مورد توجه شعب بر اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان توسط شعب تأکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تماس تلفنی با برخی روسای شعب اظهار داشت: مدیریت ارتباط با مشتریان از مقوله‌های تأثیرگذار در سیستم پیشرفته بانکداری است، از این رو مهارت‌های ارتباطی و همچنین مذاکره با مشتریان در ارتقای سطح خدمات شعبه اثربخش است.

وی با اشاره به این که مشتریان بنا به فعالیت خود، توقع و انتظاراتی از شبکه شعب دارند افزود: بسیاری از مشتریان در سطح خدمات عمومی بانکداری توقع خدمات دارند و برخی مشتریان به ویژه تولیدکنندگان و کارآفرینان متقاضی خدمات تخصصی از قبیل صدور ضمانت‌نامه، تسهیلات خرید دین، اعتبار اسنادی داخلی و انواع خدمات اعتباری هستند که لازم است در ارائه نوع خدمت و مشاوره به مشتریان، اهتمام کافی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم بانک در استقرار بانکداری دیجیتال افزود: نقش بانک‌ها در سیستم اقتصادی کشور پیچیده‌تر شده است و بانکها به صورت تخصصی‌تر در میان کسب‌وکارها وارد می‌شوند و بسیاری از ترتیبات اقتصادی و تعاملات مالی میان واحدهای تولیدی و تعاونگران با نقش‌آفرینی بانکها امکان تحقق می‌یابد و بانک توسعه تعاون با توجه به مأموریت‌های توسعه‌ای در بخش تعاون، متعهد به حرکت صحیح در مسیر نقشه راه تحول دیجیتال است که شبکه شعب ضمن ارتقای دانش و کسب مهارت‌های موردنیاز، با هم‌افزایی و همکاری گسترده در این مقوله تأثیرگذار هستند.

مهدیان با اشاره به اینکه همکاران بانک توسعه تعاون به ویژه واحدهای استانی و شعب در دوران شیوع بیماری کرونا، منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند افزود: همکاران طی ماه‌های اخیر به رغم شرایط نامناسب ناشی از شیوع بیماری، نقش عمده‌ای در حرکت سیستم اقتصادی و مالی کشور ایفا نموده‌اند و شایسته است مدیران واحدهای استانی و شعب در ارتقای سطح ایمنی و بهداشتی موردنیاز مشتریان و کارکنان مراقبت کافی داشته باشند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با مرتضی کریمی رییس شعبه رزن همدان، مهران شفقت رییس شعبه رودسر گیلان، طیبه خوشخرام رییس شعبه استهبان فارس، روح اله کرمی رییس شعبه طبس خراسان جنوبی، آزاد رضایی رییس باجه جوانرود کرمانشاه در جریان وضعیت کنونی این واحدها قرار گرفت و ضمن استماع صحبت‌های همکاران، در خصوص رفع مشکلات چاره‌اندیشی نمود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا