اقتصادی

مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان تمدید شد

به گزارش تفاهم آنلاین، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستائی در سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی این دفاتر تا پانزدهم مرداد ماه ۹۹ خبر داد.

وی گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرآیندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، بررسی عملکرد و نظارت مطلوبتر بر آنان به صورت برخط راه‌اندازی شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری با اشاره به اینکه تمامل مراحل ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت برخط است افزود: با راه‌اندازی این سامانه، رتبه‌بندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبه‌ای که دفاتر در این سامانه کسب می‌کنند به آنها واگذار می‌شود.

حی‌شاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه تصریح کرد: ارزیابی دفاتر از تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا پانزدهم مرداد ماه ۹۹ می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، در منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا