اجتماعی

تجدید ساختار روابط عمومی در کشور یک ضرورت مهم و فوری

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد خدادی-معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ در این دیدار، با قدردانی از تلاش بیش از چند دهه فعالیت انجمن روابط عمومی ‌ایران، نقش سازمان‌ها و نهادهای مردمی ‌را در پیشبرد برنامه‌ها، اهداف توسعه و تعالی کشور به واسطه مقبولیت در بین آحاد جامعه را مهم دانست و نقش روابط عمومی‌ها در شفاف‌سازی و هدایت صحیح و روشن افکار عمومی ‌در عصر حاضر و دنیای نوین ارتباطات، کلیدی برشمرد.

وی، تولید محتوا را در کشور با توجه به سرعت رشد و تغییر روابط رسانه – مخاطب، یک اصل قابل توجه خواند و تغییر زیربنایی در فرآیند و کارکرد روابط عمومی‌ها در کشور را که امروزه غالباً ماهیت اصلی خود را از دست داده و تنها نقش تشریفاتی و تبلیغاتی دستگاهی را برعهده گرفته‌اند، به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار داد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌قدرت ارتباطات امروز را در طول تاریخ، بی‌نظیر قلمداد کرد و یاد آور شد: ارتباطات، ظرفیت‌های گسترده و قابل توجهی داشته و لزوم بهره‌مندی رسانه‌های داخلی و رسانه‌های بین‌المللی، ابعاد نظارتی برای دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیر و حتی جذب منابع حمایتی از این قدرت نهفته است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر در ساختار روابط عمومی ‌در کشور، تجدید نظر در باورها و نگرش‌ها از سوی فعالان و دست‌اندکاران جهت دستیابی جامعه و افکار عمومی‌ به مطالبات خود باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ اعضای حاضر هیات مدیره انجمن روابط عمومی ‌ایران در این نشست با اعلام آمادگی کامل خود در دوره جدید با توجه به تجربیات طولانی و ارتباط موثر با جامعه جهت هم اندیشی، همراهی و تلاش برای ارتقای جایگاه روابط عمومی ‌در کشور و در سطح بین الملل در عصر نوین ارتباطات، با برشمردن مشکلات عدیده‌ای که در نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در طی سال‌های اخیر در کشور فراهم گردیده، خواستار اصلاح آن شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا