بانک رفاه سامانه نظر سنجی از مشتریان مبتنی بر QR Code را ارائه کرد
به گزارش تفاهم، با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق با معیارهای بانکداری سبز، برچسب های QR Code نظرسنجی در تمامی شعب بانک رفاه ارائه شده است.
بر این اساس، به ازای هر یک از شعب بانک، تعداد 6 برچسب اختصاصی (مختص به هر شعبه) برای نصب در باجه های دریافت و پرداخت، تسهیلات، ارز و واحدهای مدیریتی شعبه چاپ شده است که مشتریان در زمان انتظار، هنگام و یا پایان دریافت خدمات، در باجه ها می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن QR Code و تکمیل 4 صفحه پرسشنامه اختصاصی، هر کدام حاوی 5 سوال با عناوین “کارکنان شعبه”، “خدمات صندوق(ریالی/ارزی)”، “خدمات اعتباری(ریالی/ارزی)” و “مدیریت شعبه” در نظرسنجی شرکت کنند و به پاس همکاری و شرکت در نظر سنجی جوایزی به قید قرعه در بازه زمانی 6 ماهه شامل 100 فقره کارت هدیه هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال، 100 عدد بن تخفیف خرید فروشگاه های مجازی هر کدام به مبلغ 3 میلیون ریال و 100 فقره بخشش کارمزد خدمات بانکی هر کدام به مبلغ 2 میلیون ریال دریافت کنند.
شایان ذکر است، بانک رفاه با ارائه این سامانه در “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که به همت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز پنجشنبه 17 بهمن ماه سال جاری برگزار شد، در ردیف شرکت های برگزیده قرارگرفت و لوح زرین و تقدیر نامه را دریافت کرد.