اجرای موفق خدمات نوین امدادی در طرح اربعین توسط امدادخودرو سایپا

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، طرح ویژه اربعین حسینی امسال با رویکردی نوین و استفاده از فناوریهای روز با موفقیت به اجرا درآمد و توانست رضایت حداکثری زائران را در مسیرهای منتهی به مرزهای کشور جلب کند.
در این طرح، برای نخستینبار پلتفرم “مشاور امدادگر” بهکار گرفته شد و با استفاده از تکنولوژی خودروی متصل، کارشناس مشاور مستقر در امدادخودرو سایپا و مرکز آموزش شرکت سایپا یدک از طریق ارتباط آنلاین با خودرو و امدادگر حاضر در محل خرابی خودرو را راهنمایی تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص اقدام شود. در این شیوه علاوه بر بکارگیری از مشاوران از فناوری هوش مصنوعی در شناسایی ایراد و سرعتبخشی به خدمات نیز استفاده که موجبات افزایش دقت و کیفیت عملیات گردید.
همچنین تیم خدمات امدادسوییچ امداد خودرو سایپا بصورت پایلوت در پر تردد ترین مرز کشور مهران فعال شد و خدمات موثری با همکاری پلیس به زائران ارائه گردید.
از دیگر اقدامات امدادخودرو سایپا در این طرح میتوان به استقرار تیم های امداد باتری با استقرار کانکس های مجهز در مناطق نزدیک به مرز عراق اشاره کرد که نقش مهمی در کاهش توقفهای ناخواسته خودروها ایفاء کرد.
در طرح اربعین امسال برای ارتقای سطح خدمات و افزایش شفافیت، امدادخودرو سایپا با بهرهگیری از دوربینهای ثبت وقایع نصبشده بر روی لباس امدادگران توانست علاوه بر پایش لحظهای عملیات امدادی، نظارت از راه دور بر نحوه ارائه خدمات را نیز محقق سازد.
امدادخودرو سایپا اعلام کرد: اجرای موفق این طرح موجب شد زائران با آرامش خاطر بیشتری مسیر رفت و برگشت زیارت اباعبدالله الحسین (ع) را طی کنند و این تجربه، الگویی برای توسعه خدمات امدادی در برنامههای آتی این شرکت قرارگرفت.