جبلی جوان: ارتقاء خدمات پس از فروش اولویت راهبردی شرکت سایپایدک است

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل سایپایدک در جریان سفر به استان ایلام، با مدیران و کارکنان نمایندگیهای مجاز این استان دیدار و گفتوگو کرد و از زحمات نمایندگیهای حاضر در طرح خدمات و امداد اربعین و خدمت رسانی به زائران قدردانی نمود.
در این نشست که با هدف بررسی وضعیت خدمات پس از فروش و ارتقاء تعامل میان سایپایدک و نمایندگیها برگزار شد، مدیرعامل سایپایدک با اشاره به نقش کلیدی نمایندگیهای استان در جلب رضایت مشتریان، اظهار داشت: نمایندگیها به عنوان خط مقدم ارتباط با مشتریان ، نقش مهمی در تثبیت اعتماد عمومی به برند سایپا دارند. سایپایدک در راستای سیاستهای کلان گروه خودروسازی سایپا، برنامههایی را برای بهبود کیفیت خدمات، توسعه زیرساختهای فنی و تامین به موقع قطعات یدکی در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به اقدامات آتی شرکت، افزود: به منظور بهبود فرآیند تامین و فروش قطعات یدکی، طرح برنامه ریزی نیازمندی ها (MRP پلاس) آغاز شده و به زودی تاثیرات آن در کل شبکه نمایان خواهد شد. همچنین دورههای آموزشی تخصصی با روش جدید در راستای بهبود بهرهوری و مدیریت هزینه برای ارتقاء دانش فنی کارکنان نمایندگیها برگزار میشود.
جبلی جوان با اشاره به اجرای طرح آرمان به منظور ارتقاء شبکه نمایندگیها و بهبود کسب و کار ایشان، آن را گام موثری در ایجاد انگیزه بین شبکه و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش برشمرد.
-
تاکید مدیرعامل سایپایدک بر تحول در خدمات پس از فروشمرداد 27, 1404
در ادامه این نشست، نمایندگیهای حاضر، ضمن ارائه نظرها و پیشنهادهای خود، از حمایتهای سایپایدک در شرایط اقتصادی فعلی قدردانی کردند و خواستار استمرار تعامل سازنده و توجه بیشتر به نیازهای استان ایلام شدند.