صنعت-معدن-تجارت

طرح تعویض سمند با دنا | اقساط 60 ماهه

بسیاری از دارندگان سمند وقتی می‌خواهند ماشین خود را عوض کنند، به اولین گزینه‌ای که فکرمی‌کنند دنا است. همراه مکانیک به‌تازگی طرحی را معرفی کرده که صاحبان سمند می‌توانند خودروی خود را بدهند و به جای آن یک دنای سرحال بردارند. امکان پرداخت مابه‌التفاوت 2 خودرو به‌صورت قسطی هم وجود دارد؛ آن هم با اقساط 60 ماهه.

در این مطلب با این طرح و شرایط آن به‌صورت کامل آشنا می‌شوید.

شرایط تعویض سمند با دنا در همراه مکانیک (با اقساط)

همراه مکانیک هم در زمینه خرید و هم فروش خودرو فعالیت می‌کند. شما سمندتان را برای فروش به همراه مکانیک می‌سپارید و کارشناسان همراه مکانیک بعد از انجام کارشناسی خودرو، آن را آگهی می‌کنند و بعد از پیدا کردن مشتری واقعی، با شما تماس می‌گیرند تا قرار قولنامه را بگذارند. قیمت سمند شما را هم بر اساس گزارش کارشناسی، میزان کارکرد، سال ساخت، قیمت روز و معاملات واقعی بازار تعیین می‌کنند.

با فروختن سمند، پول‌پیش خرید اقساطی دنا جور می‌شود که معادل 50 درصد قیمت این خودرو است. بعد از آن هم از نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک یا اتوسنتر (نمایشگاه حضوری) آن، یک دنا کارشناسی شده و سرحال انتخاب می‌کنید. بعد از تحویل مدارک لازم و اعتبارسنجی (در کمتر از یک هفته)، می‌توانید تعداد اقساط را بین 6 تا 60 ماه انتخاب کنید. خودرو از همان روز اول شش‌دانگ به نامتان زده می‌شود و 2 تا 3 ماه بعد از تحویل، تازه اولین قسط آن شروع می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید پول پیش لازم برای خرید قسطی دنا چطوری حساب می‌شود، جدول زیر را ببینید:

نام و مدل خودرو

قیمت (تومان)

تعداد اقساط

پیش‌پرداخت (تومان)

دنا مدل 1400

570.000.000

24 ماهه

326.000.000

دنا مدل 1398

545.000.000

36 ماهه

333.000.000

اگر می‌خواهید مدل‌های دنا موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک را ببینید و از مدارک لازم برای خرید اقساطی دنا اطلاع پیدا کنید، روی لینک مشخص شده کلیک کرده یا با جستجوی (همراه مکانیک) در گوگل، سری به سایت همراه مکانیک بزنید.

چرا طرح تبدیل سمند به دنا فرصتی استثنایی است؟

تبدیل به احسن خودرو همیشه دردسر دارد و وقتی بخواهید خودروی جدید را کارکرده بخرید، دردسرها بیشتر هم می‌شوند. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این وضعیت، جا ماندن از تورم بعد از فروش خودروی قبلی است که باعث می‌شود خرید خودروی جدید از آن چیزی که فکر می‌کردید گران‌تر تمام شود. چالش مهم بعدی هم پیدا کردن یک خودروی کارکرده سرحال است که بعد از خرید خرج تعمیرگاه روی دستتان نگذارد.

طرح تبدیل سمند به دنا در همراه مکانیک مزایایی دارد که چالش‌های بالا و سایر مشکلات تبدیل به احسن خودرو را از بین می‌برد:

  • تعیین قیمت درست توسط همراه مکانیک و تعداد مخاطبان بالای این پلتفرم، باعث می‌شود خودروی شما به‌موقع فروش برود.
  • با فروش امانی خودرو در اتوسنتر همراه مکانیک و اضافه شدن بازدیدکنندگان حضوری، سرعت فروش ماشین شما بیشتر هم می‌شود.
  • در فروش امانی نیازی به پرداخت پول پارکینگ ندارید.
  • همراه مکانیک برای فروش خودرو کمیسیون نمی‌گیرد.
  • تمامی کارهای مربوط به دادن آگهی، پاسخگویی به تلفن، رد کردن دلال‌ها و پیدا کردن مشتری واقعی بر عهده کارشناسان همراه مکانیک است.
  • ازآنجایی‌که فرایند اعتبارسنجی و تحویل خودرو در همراه مکانیک کمتر از یک هفته طول می‌کشد، از تورم جا نمی‌مانید.
  • در پایان دوره بازپرداخت، قیمت تمام شده ماشینی که خریده‌اید از قیمت روز آن کمتر است.
  • همراه مکانیک هیچ خودرویی را بدون کارشناسی نمی‌فروشد. همچنین خودروهای بالای 10 سال ساخت و دارای نقص فنی و بدنه جدی را آگهی نمی‌کند.
  • گزارش کارشناسی هر خودرو با جزئیات کامل در آگهی آن وجود دارد. با خواندن آن به زیروبم خودرو پی می‌برید و با دید باز خرید می‌کنید.
  • همراه مکانیک کارشناسی تمامی خودروهای اتوسنتر و نمایشگاه آنلاین خود را تا 800 میلیون تومان ضمانت می‌کند.
  • در خرید قسطی، خودرو را در کمتر از 48 ساعت تحویل می‌گیرید.

برای تبدیل سمند به دنا از کجا شروع کنید؟

برای تبدیل سمند به دنا با کمک همراه مکانیک، اول وارد سایت همراه مکانیک (https://www.hamrah-mechanic.com/ ) و بخش فروش خودرو شوید. بعد از پر کردن فرم بالای صفحه، کارشناسان همراه مکانیک برای هماهنگی بازدید و کارشناسی خودرو با شما تماس می‌گیرند و فرایند فروش خودرو شروع می‌شود. بعد از فروش سمندتان، آن‌ها برای انتخاب یک دنا تمیز و سرحال در کنارتان هستند و کارهای مربوط به تأمین سرمایه، اعتبارسنجی و… را پیش می‌برند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا