علمی و تکنولوژی

معرفی بهترین نرم افزارهای خدمات پس از فروش

 

 

امروزه به دلیل گسترش کسب و کارها و توسعه تکنولوژی در زمینه‌های گوناگون، یکی از مواردی که می‌تواند نظر بسیاری از خریداران و مخاطبان شرکت‌ها و کارخانجات را به خود جلب کند، ارائه خدمات پس از فروش است. به این منظور شرکت‌ها برای دیده شدن و گسترش کسب و کار خود به نرم‌افزارهایی احتیاج دارند که تمام خواسته‌های مشتریان را برآورده کرده و بتواند آنها را راضی نگه دارد. به دلیل اینکه مشتریان سرمایه‌های اصلی هر کسب و کاری هستند این موضوع اهمیت ویژه ی دارد. در نتیجه ارائه بهترین خدمات به آنها هم مانند خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مطلب از بهوان؛ طراحی نرم افزارهای اختصاصی به معرفی بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش پرداخته و توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه می‌دهیم.

  1. اهمیت نرم افزار خدمات پس از فروش در کسب و کارها
  2. معرفی بهترین نرم‌افزار خدمات پس از فروش
  3. سخن آخر

 

بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش - بهوان

اهمیت نرم افزار خدمات پس از فروش در کسب و کارها

خدمات پس از فروش به عنوان تعهدی از سوی شرکت‌ها به مشتریان، در دوره زمانی مشخصی ارائه می‌شود و اهمیت بسیاری در پیشرفت کسب و کار و جلوگیری از نارضایتی مشتری دارد. استفاده از بهترین نرم‌افزار خدمات پس از فروش می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کرده و باعث افزایش فروش و معروفیت برند شود.

در برخی مواقع ارائه خدمات پس از فروش به افراد باعث کسب رضایت آن‌ها می‌شود به همین دلیل بسیاری از کارشناسان فروش به صاحبان کسب و کارها توصیه می‌کنند از استفاده بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش و مدیریت کسب و کار جهت ایجاد رضایت خریداران غافل نشوند.

اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که باعث دائمی شدن مشتریان وفادار و افزایش شانس فروش و معروف شدن برند شما می‌شود. علاوه بر این، این کار نقش مهمی در تبلیغ برند و شرکت شما توسط مشتری به دوستان و آشنایان دارد و آن‌ها ترجیح می‌دهند مدت بیشتری با برند و سازمان شما در ارتباط باشند.

دقت داشته باشید کسب رضایت مشتری‌ها با استفاده از بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای جلب نظر آنها است.

بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش خدماتی از جمله موارد زیر را پشتیبانی می کند:

  • آموزش
  • پشتیبانی فنی
  • خدمات فنی
  • تعویض کالا
  • تعویض قطعات
  • تعمیر کالا
  • ارائه مشاوره به خریدار به منظور چگونگی کار کردن با تجهیزات
  • و…..

این برنامه به گونه‌ای عمل می‌کند که تمامی ایمیل‌ها، پیام‌ها، تماس‌ها و غیره را از طرف مشتریان پاسخ داده و سبب صرفه جویی در وقت و انرژی شما می‌شود. این کار برای افرادی که کسب و کارهای بزرگ و شلوغ دارند می‌تواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید.

 

معرفی بهترین نرم‌افزار خدمات پس از فروش

در این قسمت سعی داریم در مورد بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش صحبت کرده و آن‌ها را به شما معرفی کنیم، کسب اطلاعات لازم در مورد این نرم‌ افزارها می‌تواند به انتخاب بهترین نوع آن توسط صاحبان مشاغل و شرکت‌ها کمک کند.

 

نرم‌‌افزار خدمات پس از فروش سورن

یکی از بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش را می‌توانیم نرم‌ افزار سورن معرفی کنیم، این برنامه برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه ارائه خدمات برای لوازم خانگی آغاز کرد و تاکنون توانسته است افتخارات زیادی به دست بیاورد.

از ویژگی‌های مثبت این برنامه می‌توان به

  • امکان دریافت امضای دیجیتال از مشتری‌ها
  • ایجاد دسترسی نامحدود برای کاربران
  • ایجاد پنل پیامک خدماتی رایگان
  • بروز رسانی رایگان
  • قابلیت اتصال سایت به نرم‌افزار
  • و……

اشاره کرد.

 

نرم‌افزار خدمات پس از فروش دیدار

این نرم‌افزار برای نظم و سرعت بخشیدن به فروش منظم و پیگیری‌های ایجاد شده است و در حال حاضر جزء بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش به حساب می‌آید. در حال حاضر دیدار جزء نرم‌افزارهایی است که مورد اعتماد هزاران نفر قرار گرفته است و کاربران فراوانی از آن استفاده می‌کنند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار دیدار می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حفظ اطلاعات مشتری
  • ثبت کامل اطلاعات خریداران
  • بالا بردن سرعت و نظم فرایند فروش
  • فراهم کردن زیرساخت‌های سرویس دهی، جذب مشتری و فروش بهتر

 

نرم افزار خدمات پس از فروش - بهوان

نرم‌ افزار خدمات پس از فروش بهوان

نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان (https://behvan.com/) یکی از بهترین و منحصر به فردترین نرم‌افزارهای خدمات پس از فروش است که به صورت مبتکرانه و خاص توسط مهندسین و متخصصین طراحی شده است. این پلتفرم تمام فعالیت‌های فروش را کنترل کرده و تعامل خوبی با مشتریان ایجاد می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار مشتری می‌تواند سفارش خود را به سرعت پیگیری کرده و در موعد تعیین شده آن را دریافت کند. از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به

  • ضبط خودکار درخواست‌های مشتری
  • ایجاد پیوند قوی بین مشتری و کارفرما
  • دریافت سریع بازخورد از مشتری
  • ارائه آموزشات استفاده از محصول به مخاطبان
  • خدمات نصب محصول در محل
  • و…..

اشاره کرد.

 

نرم‌افزار خدمات پس از فروش پیام‌گستر

این نرم‌ افزار برای نخستین بار در سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد و امروزه به روزترین راهکارهای مدیریتی و خدمات پس از فروش را به افراد متقاضی ارائه می‌دهد. در حال حاضر نرم‌ افزار پیام گستر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود. به همین دلیل می‌تواند عملکرد و راندمان سازمان شما را افزایش دهد. بعضی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار به شرح زیر است:

  • دارای اتوماسیون اداری
  • پشتیبانی از مدیریت فروش
  • دارای طراحی کاربرپسند و ساده
  • حفظ داده‌های مشتری
  • ارائه خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت مشتریان

 

سخن آخر

مشتری یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کسب و کار یا شرکت است که با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت و خدمات پس از فروش متنوع، می‌توان نظر آن‌ها را جلب کرد. در حال حاضر بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند از بهترین نرم‌ افزار خدمات پس از فروش برای جلب نظر مشتری‌های خود و دائمی کردن آن‌ها استفاده کنند. توجه داشته باشید یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موثر در تصمیم مشتریان برای ادامه یا خاتمه فعالیت خود با یک شرکت، خدمات پس از فروش ارائه شده توسط آن شرکت است. پس برای پیشرفت در کار خود، دیده شدن برند و رسیدن به درآمد بالا استفاده از یک نرم‌افزار خدمات پس از فروش مناسب و کارآمد را در اولویت کار خود قرار دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا