علمی و تکنولوژی

پرسودترین برند برای خرید عمده ردیاب

 

اگر خرده‌فروش هستید و به دنبال پرسودترین برند برای خرید عمده ردیاب می‌گردید؟ خوب صفحه‌ای را باز کرده‌اید. ما در این مقاله یک برند را به شما معرفی می‌کنیم که ردیاب‌های خود را با حاشیه سود باور نکردنی بیشتر از 30 درصد در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار می‌دهد. استیلاک نام این برند عمده فروش ردیاب است که در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو از جمله ردیاب، دزدگیر و ضبط ماشین فعالیت می‌کند. استیلاک با ارائه محصولاتی باکیفیت و حاشیه سود مناسب برای خرده‌فروشان به عنوان برترین برند عمده ‌فروشی لوازم جانبی خودرو در بازار شناخته می‌شود. در ادامه به ‌طور کامل در خصوص استیلاک و خرید عمده از این برند صحبت خواهیم کرد.images_1727165444_66f27404f0ec8.jpg

دلایل خرید عمده ردیاب از استیلاک

استیلاک نزدیک به سه دهه است که در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو از جمله ردیاب فعالیت می‌کند. این برند به تولید محصولات باکیفیت و عرضه با قیمت مناسب در بازار شناخته می‌شود. از دلایل خرید عمده ردیاب از استیلاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.  سود بالای ردیاب‌های استیلاک برای خرید عمده

حاشیه سود بالا یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ردیاب از استیلاک است. استیلاک برای ردیاب‌های خود حاشیه سود حداقل 30 درصدی در نظر گرفته است. در این بازار رقابتی و سخت داشتن چنین حاشیه سودی فوق‌العاده است. این حاشیه سود بالا به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا با خیال راحت ردیاب‌های استیلاک را بفروشند و از سود خوبی که عایدشان می‌شود، نهایت لذت را ببرند.

2.  شناخته بودن برند استیلاک

اگر برای خرید لوازم جانبی خودرو به بازار مراجعه کرده باشید، حتما اسم استیلاک را بر روی برخی از محصولات دیده‌اید. استیلاک یک شبکه بزرگ تبلیغات و بازاریابی دارد و محصولات این برند در بازار بسیار شناخته شده هستند. به این ترتیب شما لازم نیست، به دنبال بازاریابی برای ردیاب‌های خود باشید. چرا که همه استیلاک را می‌شناسند و از کیفیت بالای آن مطمئن هستند.

3.  کیفیت بالای ردیاب‌های استیلاک

استیلاک ردیاب‌های خودرو را با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. همین موضوع سبب می‌شود تا محصولاتش طول عمر بالا و عملکرد بدون عیب و نقصی داشته باشند. کیفیت بالا، طراحی جذاب و کارایی بالا سبب شده است تا مشتری‌ها تمایل زیادی به خرید ردیاب‌های استیلاک از خود نشان دهند.

4.     تنوع بالای ردیاب‌های برند استیلاک

مهم نیست که ردیاب سیمی می‌خواهید یا آهنربایی! استیلاک برای شما یک ردیاب کنار گذاشته است. استیلاک برای اینکه به تمامی نیازهای مشتری‌های خود پاسخ دهد، انواع ردیاب‌ها را موجود کرده است. این تنوع به خرده‌فروشان کمک می‌کند که برای هر نوع نیاز مشتری، محصولی مناسب داشته باشند.

5.     گارانتی بلندمدت و خدمات پس از فروش معتبر

استیلاک با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و گارانتی معتبر، اطمینان خاطر را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیر و تعویض محصولات معیوب و پشتیبانی فنی دقیق است که باعث می‌شود خرده‌فروشان با خیالی راحت محصولات استیلاک را به مشتریان بدهند.

پرسودترین ردیاب‌های برند استیلاک برای خرید عمده

از پرسودترین ردیاب‌های برند استیلاک برای خرید عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

images_1727165482_66f2742ada285.jpg

ردیاب آهنربایی استیلاک مدل MT1

این مدل یکی از بهترین و برجسته‌ترین ردیاب‌های آهنربایی موجود در بازار است. استیلاک مدل MT1 با ویژگی‌های زیر یک محصول همه فن حریف و خارق‌العاده است.

  • آهنرباهای بسیار قوی
  • دارای گواهی IP67 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار)
  • ارسال هشدارهای مختلف مانند عبور از محدوده مجاز حرکتی و غیره
  • باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت بی‌نظیر 6000 میلی‌آمپر
  • نگهداری شارژ بین 25 تا 35 روز
  • دقت بالا در موقعیت‌یابی
  • تعیین منطقه امن
  • نرم‌افزار فارسی با رابط کاربری ساده
  • اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل‌های اندروید و IOS

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 Pro

قطعا یکی از کاربردی‌ترین و بهترین محصولات استیلاک همین مدل ردیاب است. ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 Pro با امکانات امنیتی خود می‌تواند نظر هر مشتری را به خود جلب کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان شنود صدای داخل کابین
  • کلید اضطراری یا SOS
  • پشتیبانی از هشدار لادری
  • نصب ساده
  • دقت بالا در موقعیت‌یابی
  • اپلیکیشن فارسی
  • دریافت هشدار باز شدن درب خودرو
  • دریافت گزارش‌های مختلف مانند مسیر طی شده، میانگین سرعت حرکتی خودرو و غیره
  • تعیین منطقه امن

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 و ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30 دو ردیاب دیگر این برند هستند که از نظر کارایی و قیمت بسیار ایده‌آل‌اند. قیمت پایین و کیفیت بالا سبب شده تا این محصولات بسیار پرطرفدار باشند. هر خرده‌فروشی برای فروش بیشتر نیاز به موجود کردن این محصولات در فروشگاه خود دارد.

 قوانین خرید از استیلاک پرسودترین عمده فروشی ردیاب خودرو

استیلاک به عنوان پرسودترین عمده فروشی ردیاب خودرو قوانین مخصوص به خود را برای همکاری با خرده‌فروشی‌ها دارد. استیلاک این قوانین را به منظور حفظ استانداردهای کیفی و تضمین رضایت مشتری در نظر گرفته است.

1.  رعایت حداقل میزان خرید

خرید عمده تعریف دارد و خرده‌فروشان برای برخورداری از قیمت‌های عمده و حاشیه سود بالا، باید تعداد مشخصی از ردیاب‌ها را خریداری کنند. حداقل تعداد خرید عمده بسته به نوع ردیاب می‌تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده ردیاب می‌توانید با کارشناسان استیلاک تماس بگیرید.

2.  رعایت قیمت‌گذاری

یکی از قوانین مهم استیلاک در فروش عمده ردیاب، رعایت قیمت‌گذاری است. خرده‌فروشی‌ها این اجازه را ندارند که محصولات این برند را با هر قیمتی که دوست دارند، به فروش برسانند. شما به عنوان یک خرده‌فروش باید تابع قوانین شرکت برای قیمت‌گذاری باشید. این اقدام برای جلوگیری از رقابت ناسالم و حفظ قیمت‌های منصفانه در بازار توسط استیلاک انجام می‌شود.

3.  رعایت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

خرده‌فروشان موظفند خدمات پس از فروش تعیین ‌شده توسط استیلاک را به مشتریان ارائه دهند. این شامل ارائه گارانتی معتبر، تعمیر یا تعویض محصولات معیوب و پشتیبانی فنی به مشتریان است.

4.  رعایت شرایط بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا در خریدهای عمده باید طبق قوانین استیلاک انجام شود. در صورت بروز مشکل در کیفیت یا عملکرد محصولات، خرده‌فروشان می‌توانند طبق سیاست‌های شرکت، درخواست بازگشت یا تعویض کالای خود را به شرکت کنند. البته این فرآیند با توجه به شرایط و مدت زمان پس از خرید محدودیت‌هایی دارد و باید مطابق با قرارداد اولیه باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا