صنعت-معدن-تجارت

برترین تولید کننده آینه بک لایت در ایران کیست؟

 

بزرگترین کارخانه آینه قدی ، آینه بک لایت و روشویی کابینتی

در سراسر ایران تولیدکنندگان زیادی هستند که آینه قدی و انواع دیگر آینه مثل آینه دکوراتیو و آینه دستشویی و آینه بک لایت … تولید میکنند. اما اینکه تولید کننده ای باشد که همه ی این آینه ها به علاوه چندین مدل مختلف دیگر را یکجا داشته باشد بسیار کم است. شرکت صنعت و هنر تجسم کارخانه ای است که در تولید محصولات متعدد فعالیت می کند و در سالیان زیادی که مشغول به کار است بسیار قدرتمند عمل کرده است و تولیداتی داشته که نه تنها در داخل ایران بلکه در کشور های همسایه بسیار طرفدار داشته و تاجران زیادی برای خرید محصولات شرکت تجسم به ایران می آیند. علاوه بر آینه تولید اصلی دیگر این شرکت روشویی کابینت دار PVC است.

انواع محصولات شرکت صنعت و هنر تجسم

شرکت تجسم محصولات متنوعی تولید می کند که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

آینه بک لایت تجسم

تولید کننده انواع آینه

بزرگترین تولید کننده آینه قدی: آینه قدی از تولیدات پر فروش شرکت تجسم است. اگر بخواهیم تولیدات را فقط در قسمت آینه قدی تقسیم بندی کنیم باید بگوییم تجسم تولید کننده آینه قدی چوبی، تولید کننده آینه قدی با قاب فلزی، تولید کننده آینه قدی بدون فریم، تولید کننده بک لایت ، تولید کننده آینه قدی دفرمه، تولید کننده آینه قدی پنجره ای و تولید کننده آینه قدی سفارشی است. به این صورت که شما هر مدل و ابعادی که بخواهید را فقط کافی است با تماس با ما در میان بگذارید تا برایتان ساخته و ارسال شود.

اگر بخواهیم از بین آینه قدی ها هم پرفروش ترین آنها را نام ببریم باید آینه قدی دفرمه و آینه قدی بک لایت را نام ببرم. به این دلیل این دو محصول پر فروش هستند که جزو آینه قدی مدرن هستند و با دقتی که این شرکت در ساخت آینه ها دارد جزو بهترین تولید کننده آینه قدی دفرمه و بهترین تولید کننده آینه قدی بک لایت به حساب می آید و توجه مشتریان بسیاری را به دلیل کیفیت و ظرافت به خود جلب کرده است.

بزرگترین تولید کننده آینه دفرمه: آینه دفرمه آینه ای است که در سالهای اخیر روی بورس گرفته و کسانی که طرفدار سبک مینمال هستند بسیار این مدل آینه را می‌پسندند. آینه دفرمه به صورت است که شکل خاصی در برش قاب آینه نیست و به شکل هایی با فرم های متفاوت برش میخورد و معمولا ضلع ندارند. آینه دفرمه قدی هم تولید میشود که آن هم جزو پرفروش ها است مخصوصا آینه قدی بک لایت تجسم بزرگترین تولید کننده آینه دفرمه بک لایت است.

آینه دفرمه قدی تجسم

بزرگترین تولید کننده آینه گرد و چند ضلعی: آینه گرد و چند ضلعی معمولا برای روی کنسول یا میز آرایش و حتی آینه دستشویی ساخته می‌شود. این آینه ها در هر ابعاد و اشکالی که بخواهید برای شما به صورت سفارشی ساخته می شود و هم قابلیت این را دارند که برای آن قاب گذاشته شود و هم بدون قاب و به صورت بک لایت ساخته شوند.

بزرگترین تولید کننده آینه بک لایت: همانطور که گفتیم شرکت تجسم بزرگترین تولید کننده آینه بک لایت است. آینه بک لایت به این صورت است که در پشت آینه لامپ های LEDقرار می‌گیرد و نور ملایمی را در اطراف آینه پخش می‌کند که بسیار زیبا است.

بزرگترین تولید کننده آینه دکوراتیو: از قدیمی ترین تولیدات این شرکت آینه های دکوراتیو بوده که به دلیل فروش بسیار بالایی که داشته باعث شده تقاضا برای تولید آینه های دیگر هم زیاد شود و همین باعث شده انواع مختلف آینه در این شرکت تولید شود.

تولیدکننده روشویی کابینتی

از مهمترین تولیدات این شرکت روشویی کابینت دار است. اگر به دنبال بهترین تولید کننده روشویی کابینتی می‌گردید باید محصولات شرکت تجسم را ببینید. این شرکت تولید کننده انواع روشویی های مدرن و کلاسیک و مدل های جدید است. همچنین از لحاظ طراحی و رنگ تنوع بسیار زیادی دارد. روشویی هایی که دارای کابینت هستند بسیار کاربرد دارند و میتوان داخل باکسی که دارند وسایل سرویس بهداشتی و شوینده ها را قرار داد. سینکی که روی روشویی ها قرار می‌گیرد از جنس های مختلفی مثل سرامیک، چینی، سنگی، و شیشه ای است. اما جدید ترین مدلهای آن روشویی های سنگی است.

روشویی ها به دو بخش روشویی کابینتی پایه دار و روشویی کابینتی بدون پایه  یا همان روشویی دیواری تقسیم می‌شوند. همانطور که از اسمشان مشخص است روشویی پایه دارد مانند میز های کنسولی هستند که دارای کمد و پایه و روی آنها هم سینک روشویی قرار گرفته است. ولی روشویی های دیواری که مدرن تر هستند به دیوار پیچ می شوند و از سطح زمین فاصله دارند. ویژگی مثبت روشویی دیواری این است که به راحتی می‌توانید ارتفاع آن را برای نصب متناسب با قدی که می‌خواهید تعیین کنید.

بزرگترین تولید کننده ست روشویی کابینتی PVC باید حتما ویژگی هایی مثل هماهنگی روشویی با آینه باکس را در نظر بگیرد. سازنده آینه باکس باید الگویی داشته باشد که بر اساس آن کارها را پیش ببرد. چون ست روشویی کابینتی پی وی سی فضا را منظم تر و یکدست نشان می‌دهد بنابراین تولیدی ست روشویی کابینتی پی وی سی باید بنابر سلیقه مشتریان طراح های زیادی داشته باشد.

تاکنون با برخی از مهمترین تولیدات گروه صنعتی تجسم آشنا شده اید. اگر بخواهیم از دیگر محصولات قابل ارائه این شرکت بگوییم توالت فرنگی، وال هنگ و همچنین انواع شیرآلات که با نام تجاری ویژوال عرضه می‌شوند. این شرکت هم به صورت فروش عمده و هم به صورت تک محصولات خود را عرضه می‌کند و برای اینکه بخواهید تولیدات این شرکت را از نزدیک ببینید باید به کارخانه تجسم که در تهران منطقه شهریار قرار دارد سری بزنید.

اگر برای مراجعه حضوری شرایط لازم را ندارید از طریق سایت تجسم اقدام به خرید کنید و یا از طریق شماره های موجود در سایت در پیام رسان ها سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید عمده روشویی پی وی سی و آینه ها هم با ما تماس بگیرید و از تخفیف عالی بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا