صنعت-معدن-تجارت

نمایندگی تشک بادی اینتکس در ایران

تشک‌های بادی یکی از وسیله‌های جالب امروزی هستند که با هدف‌های گوناگون در خانه، باغ، حیاط و حتی خودرو استفاده می‌شوند؛ مثلا تشک‌ بادی خودرو که به‌طور خاص برای استفاده در فضای محدود خودرو طراحی شده‌ است، گام بزرگی در جهت افزایش راحتی سفر با خودرو محسوب می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تشک بادی اینتکس، ویژگی‌های یک تشک خوب برای خودرو و نمایندگی معتبر خرید تشک‌های بادی اینتکس در تهران آشنا کنیم.

چرا برای خودرویمان تشک بادی بخریم؟

سفرکردن با خودرو یکی از کارهای لذت‌بخشی است که می‌تواند تجربه‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد. برای‌ آن‌که سفرتان مقرون‌به‌صرفه باشد، باید فکری هم برای جای خوابتان کنید. از آنجا‌ که هزینه‌های اقامت در هتل زیاد هستند، می‌توانید با استفاده از تشک بادی خودرو، قسمت عقب اتومبیل خودتان را به یک اتاق دنج و راحت برای استراحت، تغییر کاربری دهید. از ویژگی‌های مثبت تشک‌ بادی سفری می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • باوجوداین‌که تشک‌های بادی معمولا خیلی راحت نیستند؛ اما تشک‌ بادی خودرو از برند اینتکس با ایجاد یک بستر نرم و راحت برای استراحت‌کردن با این تصور کلیشه‌ای مقابله می‌کند. به زبان ساده، وقتی شب را روی تشک بادی سفری سپری می‌کنید، صبحی بانشاط را تجربه خواهید کرد.
  • تشک بادی intex به‌راحتی جمع می‌شود و می‌توانید آن را در یک بسته کوچک یا کیف مخصوص خودش، جمع کنید. این موضوع، جابه‌جایی آن را در طول سفرها بسیار آسان می‌کند.
  • با پمپ برقی داخلی اینتکس، راه‌اندازی تشک بسیار ساده است؛ چون شیرهای تخلیه سریع، شما را از پیچاندن و چرخاندن دستی، نجات می‌دهند.
  • با وجود کیفیت بالا، قیمت تشک بادی اینتکس کاملا مقرون‌به‌صرفه است.
  • بیشتر تشک‌های بادی که برای صندلی‌های عقب خودروها طراحی شده‌اند، با اکثر مدل‌ها سازگار هستند. این یعنی حتما تشکی برای خودروی شما وجود دارد!
  • راحتی و انعطاف‌پذیری تشک بادی intex به‌طور ویژه برای شرایط سفر طراحی شده است تا بتوانید با کمترین هزینه، بهترین استراحت را داشته باشید.
  • تشک‌های بادی اینتکس به‌عنوان تشک بادی طبی هم شناخته می‌شوند؛ بنابراین، استراحت‌کردن روی این تشک‌ها حتی وقتی که در خودرو هستید، آسیبی به کمر و بدنتان نمی‌رساند.

تفاوت تشک بادی خودرو با دیگر تشک‌های بادی چیست؟

تشک‌های بادی خودرو در چند مورد با تشک‌های معمولی، تفاوت دارند. در ادامه، چند تفاوت‌ مهم آن‌ها را موشکافی می‌کنیم.

  • این تشک‌ها قابلیت تحمل وزن بیشتری نسبت‌به تشک‌های بادی دارند و می‌توانند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. به همین دلیل، دو نفر با وزن متوسط به راحتی می‌توانند روی تشک بادی سفری، به‌صورت درازکش بخوابند.
  • وجود ستون نگهدارنده در این تشک‌ها، کارایی آن را به‌طور ویژه برای خودروها مناسب کرده است. این ستون‌ها جای خالی موجود در فضای عقبی خودرو را پرکرده و با ایجاد سطحی صاف، زمینه را برای خوابی راحت، به وجود می‌آورند.
  • سطح رویه این تشک‌ها به شکل مواج طراحی شده است که از عرق غیرطبیعی بدن در فضای بسته خودرو، جلوگیری می‌کند.
  • شیوه خاص طراحی تشک بادی اینتکس، بستری را فراهم می‌کند که حتی وقتی خودرو در حال حرکت است، بتوانید خوابی راحت را در صندلی‌های عقب، تجربه کنید.
  • پمپ بادی برقی تشک بادی سفری که به فندک ماشین متصل می‌شود، زمان بادشدن تشک را به زیر سه دقیقه می‌رساند.

در کنار این ویژگی‌های خاص، موارد دیگری مانند قابلیت جابه‌جایی آسان، وزن کم و راحتی فوق‌العاده، به‌طور مشترک در مورد تمام تشک‌های بادی برند اینتکس، صدق می‌کنند.

چند نوع تشک بادی خودرو وجود دارد؟

تشک‌های بادی داخل خودرو از نظر ساختاری به دو نوع تقسیم می‌شوند. در نوع اول که پرطرف‌دارترین آن هم به شمار می‌رود، ستون‌های بادی از تشک رویه، جدا هستند. در نوع دوم، خبری از ستون بادی که فضای محکم زیرین را به وجود می‌آورد، نیست. البته این موضوع، دلیل خوبی هم دارد؛ چون نوع دوم تشک‌های بادی خودرو برای ماشین‌های کمپینگ یا ون‌های مسافرتی طراحی شده‌اند.

این نوع از خودروها در قسمت عقب خود سطح صافی دارند و اصلا نیازی به ستون بادی احساس نمی‌شود. جالب این‌ است که اگر تشک نوع اول را خریداری کنید، به‌دلیل جدا بودن ستون از روی تشک، می‌توانید تشک خود را در چادر مسافرتی یا هر جای دیگری که خواستید هم مورداستفاده قرار دهید.

آیا می‌توان تخت بادی خودرو را تعمیر کرد؟

معمولا متریال‌های مورد استفاده برای تخت بادی خودرو، کیفیت بالایی دارند و به‌راحتی آسیب نمی‌بیند؛ ولی کوتاهی در مراقبت از این تشک‌ها می‌تواند آسیب‌هایی را به بدنه آن‌ها وارد کند. اگر محصول خود را از نمایندگی اینتکس خریده باشید، می‌توانید تعمیر تخصصی تشک را به آن‌ها بسپارید. البته اگر آسیب وارد شده به تشک، کوچک باشد، می‌توانید با چسب مخصوص تعمیر تشک‌های بادی، پنچرگیری آن را انجام دهید.

برای این کار، ابتدا چسب مخصوص و برچسب آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید، سپس با استفاده از ترفندهایی مانند زدن کف صابون به قسمت‌های مشکوک، بخش آسیب‌دیده را بیابید. در گام بعدی، محل آسیب‌دیده را تمیز کنید، مقداری از برچسب را به چسب مخصوص، آغشته کرده و آن را روی محل موردنظر بچسبانید. اگر محل آسیب‌دیده، بزرگ‌تر یا وخیم‌تر از چیزی است که بتوانید تعمیرش کنید، بهتر است آن را به تعمیرکار متخصص بسپارید.

چرا برند اینتکس را برای خرید تشک بادی سفری انتخاب کنیم؟

برند اینتکس به‌طور تخصصی در زمینه تولید تشک‌های بادی فعالیت دارد و محصولات خود را در سراسر جهان توزیع می‌کند. این شرکت همیشه مدعی تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات است و تجربه مثبت مشتریانتش این ادعا را ثابت می‌کند.

تشک‌های بادی اینتکس به‌دلیل سطح صاف و محکم از فرورفتگی در طول شب جلوگیری می‌کنند، از نظر قیمت، تشک بادی ارزان محسوب می‌شوند، طیف گسترده‌ای از ابعاد و ارتفاع‌ها را ارائه می‌دهند، در حفظ هوای درون تشک عالی هستند و تجربه خوابی آرام و طولانی را فراهم می‌آورند.

بهترین تخت بادی خودرو را از کجا تهیه کنیم؟

خرید تشک بادی intex از نمایندگی آن، یکی از عاقلانه‌ترین کارها برای به‌دست‌آوردن محصولی ماندگار و باکیفیت است. شما می‌توانید با سرزدن به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران که نمایندگی مستقیم محصولات بادی اینتکس است، جدیدترین و بهترین محصولات بادی را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که به خرید حضوری علاقه دارید یا طرف‌دار خریدهای آنلاین هستید؛ چون این نمایندگی فعال، محصولات بادی اینتکس را به هر دو روش به فروش می‌رساند.

در کنار ارائه رقابتی‌ترین قیمت تشک بادی، تنوع محصولات موجود در این فروشگاه، بسیار بالاست؛ از قایق بادی گرفته تا استخر بادی، انواع تشک بادی ارزان، تشک بادی طبی و حتی مبل‌های بادی را هم می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. برای استفاده از تخفیف‌های ویژه اینتکس تهران به وب‌سایت این مجموعه، سر بزنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا