بانک-بیمه-بورس

57 خدمت بانکی از طریق اپلیکیشن ” TOBANK” انجام می‌شود

در حال حاضر 57 نوع از خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق شعبه مجازی ” TOBANK ” به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، از مهم ترین خدمات TOBANK می‌توان به افتتاح آنلاین و غیرحضوری انواع سپرده‌های بلندمدت، صدور سفته الکترونیک ، دریافت رمز اینترنت بانک و موبایل بانک و همچنین رزرو صندوق امانات بانک گردشگری اشاره کرد.دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز از سال 1402 از طریق اپلیکیشن ” TOBANK” میسر شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.در حال حاضر به جز برخی موارد، اکثر خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق اپلیکیشن ” TOBANK” انجام می گیرد.
در بهار 1402 نیز 10 خدمت جدید بانک گردشگری از طریق TOBANK انجام خواهد شد که به این ترتیب محصولات این اپلیکیشن از موبایل بانک و اینترنت بانک بیشتر شده است. در حال حاضر ا اپلیکیشن تنها اپلیکیشن بانکی است که به لحاظ تعداد، بیشترین خدمات بانکی را به صورت مجازی (غیرحضوری) انجام می دهد و در این بخش بین بانک های کشور رتبه نخست را دارد.بیش از 250 هزار نفر از مشتریان بانک گردشگری در حال حاضر برای دریافت خدمات مورد نیاز خود از اپلیکیشن ” TOBANK” استفاده می‌کنند.اپلیکیشن ” TOBANK” ، شعبه مجازی بانک گردشگری است که به کمک آن مشتریان بانک می توانند به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته به خدمات بانکی مورد نیاز خود بدون حضور در شعبه در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا