بانک-بیمه-بورس

“2807” پل ارتباطی مشتریان و بیمه سینا

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش آفرینی برای مشتریان ارجمند به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی پرسش‎های مشـتریان عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسریع در پیگیری موارد مطرح شده، تسهیل در پاسخ‌گویی، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات، از برنامه ها و اهداف ترسیم شده مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا است.

بر اساس این گزارش: مـرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا با به کارگیری کارشناسان زبده، استفاده از ابزارهای نوین، ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم و عموم هموطنان برقرار کرده است و این عزیزان را در پیگیری کامل و برطرف کردن مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای مانند صدور آنلاین بیمه نامه، خدمات نوین بیمه ای، ارسال مدارک و پرداخت خسارت و اطلاعات شعب یاری می‌رساند.

این گزارش می افزاید: به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا، همراه، مشاور، پشتیبان و یاریرسان مشتریان محترم خواهد بود.

یادآور می شود: مشتریان و سهامداران محترم می‌توانند به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، با شماره تلفن 2807 تماس حاصل کنند

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88575
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن