بانک-بیمه-بورس

گسترش تعامل بانک توسعه تعاون با تعاونگران کرمان و رفسنجان

🔸به گزارش تفاهم آنلاین، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان کرمان در نشست با مدیران مجتمع صنعتی رفسنجان اظهار داشت: نیازهای مالی واحدهای صنعتی حاضر در شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان بررسی می‌شود و سپس تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه فیبر نوری، کارخانه تولید کود شیمیایی قابل پرداخت است.

🔸وی شکل‌گیری شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان بر اساس هدایت سرمایه مردمی به سمت فعالیت‌های تولیدی را مدلی مبتنی بر تجهیز منابع خرد برای انجام پروژه‌های بزرگ مطرح نمود و گفت: بانک توسعه تعاون نیز به‌عنوان نهاد مالی تخصصی تعاونگران، خدمات تخصصی را برای این شرکت آماده عرضه دارد و با افزایش تعامل فی‌مابین، حمایت مالی بانک از این واحدها اجرایی خواهد شد.

🔸در این جلسه مدیر شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان گفت: این شرکت فعالیت خود را با ایجاد بخش کشاورزی پسته و کارخانه تولید خوراک دام و طیور آغاز کرد و سپس با هدایت سرمایه مردمی و سود ناشی از فعالیت تولیدی، در سال 1361 اقدام به احداث کارخانه تولید نئوپان از سرشاخه‌های پسته با ظرفیت تولید نئوپان 22000 مترمکعب و کارخانه تولید آجر سفال نمود. احداث کارخانه کابل فیبر نوری، تولید کابل برق(ABC) و کابل شبکه(LAN) و تولید کابل خود نگهدار برق از مهم‌ترین فعالیت‌های تولیدی در حال انجام مجتمع می‌باشد.

🔸عباس نجفی طی نشست دیگری با شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان گفت: رفسنجان از سرریز جریانات مالی تولید پسته به‌خوبی در جهت رونق دیگر بخش‌های اقتصادی منطقه استفاده نموده است، ازاین‌رو واحدهای صنعتی بزرگی نیز در رفسنجان ایجادشده است، و درنتیجه فرصت‌های شغلی متعددی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی منطقه فراهم گردیده است.

🔸وی افزود: این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تعاونی کشور، قابلیت دریافت انواع خدمات اختصاصی و بانکداری شرکتی بانک را دارا می‌باشد.

🔸عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جریان بازدید از مرکز جراحی محدود نیمه شعبان کرمان گفت: این از مشتریان بانک توسعه تعاون به شمار می‌آید، که از تسهیلات 40 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره‌مند شده است و برای توسعه این مرکز در فاز جدید نیز، پرونده تسهیلاتی 75 میلیارد ریالی در حال بررسی و انجام است.

🔸نجفی در جلسه با مرکز نوآوری و شتاب دهی تگ گفت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه بانک توسعه تعاون با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی، بسترهای مساعدی را برای ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها فراهم می‌نماید و با توجه به نقش مهم مرکز نوآوری و شتاب دهی تگ در پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، خدمات به شرکت‌های زیرمجموعه این مرکز در قالب تفاهم‌نامه‌ای قابل‌اجرا می‌باشد.

🔸گفتنی است در این جلسات حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و حمیدرضا حکمتی‌نیا مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان نیز حضور داشتند. نجفی همچنین با حضور بر مزار شهید سلیمانی، با قرائت فاتحه یاد این اسوه شهادت و مقاومت را گرامی داشت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=15443

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن